نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان کرمانشاه:

از اندیشه‌های جوانان در جمعیت هلال‌احمر استفاده می‌شود

کد خبر: 310367
|
12:14 - 1402/09/20
نسخه چاپی
از اندیشه‌های جوانان در جمعیت هلال‌احمر استفاده می‌شود
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: هیأت‌های اندیشه ورز در جمعیت هلال‌احمر فعال شده و از نظرات و اندیشه‌های جوانان این جمعیت استفاده می‌شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صبح امروز دوشنبه نشست بصیرتی جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان‌های غربی استان به میزبانی اسلام‌آبادغرب در سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان برگزار شد. 

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین پیروزفر؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: هیأت‌های اندیشه‌ورز در جمعیت هلال‌احمر فعال شده و از نظرات و اندیشه‌های جوانان این جمعیت استفاده می‌شود. 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت جوانان، افزود: هرجا از استعداد، نیرو و توان جوانان استفاده شود ما آنجا موفق خواهیم بود، همانطور که در انقلاب، دفاع مقدس و اقتدار امروز با استعداد جوانان موفق بوده‌ایم. 

حمیدرضا کرمی؛ فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: دشمن برای خارج کردن جوانان از مسیر ولایت و انقلاب هزینه‌های زیادی کرده و هجمه‌های فراوانی به اعتقادات دینی و ارزش‌های ما وارد کرده اما جوانان ما ولایی و بابصیرت هستند. 

وی با بیان اینکه؛ جوانان باید قدر جایگاه خود را بدانند، افزود: جوانان سکاندار انقلاب هستند و بیشتربن سخنان رهبر انقلاب برای نخبگان وجوانان آینده ساز است. 

فرماندار شهرستان گفت: جوانان در ایده‌پردازی پیشرو هستند و ما از نظرات، ایده‌ها و خلاقیت جوانان برای توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد. 

کرمی با اشاره به اقدامات و خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر در ایام اربعین حسینی، افزود: جمعیت هلال‌احمر در همه حوادث و رخدادهای کشور حضور فعال دارد و جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مسیر خسروی در ایام اربعین حسینی کارهای ماندگاری به یادگار گذاشتند و به عشق اباعبدالله الحسین (ع) استان کرمانشاه را سربلند کردند. 

فرماندار اسلام آبادغرب در این آیین از زحمات مدیریت، کارکنان و داوطلبین جمعیت هلال‌احمر شهرستان تقدیر و تشکر کرد و یاد همه شهدای خدمت و انقلاب را گرامی داشت.

 

 

از اندیشه‌های جوانان در جمعیت هلال‌احمر استفاده می‌شود

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد