دکتر زنگنه‌تبار:

کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه مایه شرمساری رژیم صهیونیستی است

کد خبر: 310405
|
14:08 - 1402/09/26
نسخه چاپی
کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه مایه شرمساری رژیم صهیونیستی است
دکتر زنگنه‌تبار گفت: کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه دستاوردی برای اسرائیل کودک‌کش محسوب نمی‌شود و مایه شرمساری رژیم صهیونیستی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست بصیرتی در مسجد حضرت فاطمه(س) کرمانشاه برگزار شد.

 در این نشست که با حضور جمعی از بسیجیان حوزه چهار برگزارشد،دکتر جهانبخش زنگنه تبار ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه (س)، برخی از فضایل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)را که در قرآن و احادیث معصومین( علیهم السلام) آمده است ،اشاره کرد.

وی در ادامه برخی از اوصاف بسیج ودستآوردهای تفکربسیجی درسطح ملی،منطقه ای وبین المللی رابرشمرد و گفت همچنان که امام خامنه‌ای( مدظله العالی) فرمودند: "بسیج نیروی کارآمد کشور است برای همه میدان‌ها "، طی بیش از چهاردهه اخیر دیدیم، هرجا که این تفکر حاکم شد ،عزت و افتخار آفرید .

وی سپس به دستآوردهای عملیات طوفان الاقصی و ضربه مهلکی که  حماس  بر پیکر رژیم صهیونیستیِ کودک کش وارد کرد،اشاره نمود و گفت :در این عملیات هیمنه  پوشالی رژیم صهیونیستی برای همیشه در هم شکست و آبروی آن برای همیشه بر باد رفت.

 تمام اقدامات رژیم صهیونیستی دربیش از دو ماهه اخیر همانند دست و پا زدن یک موجود وحشی در حال جان دادن است، به شهادت رسانیدن بیش از ۱۸ هزار نفر نیروی غیرنظامی که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند ، دستآورد نظامی برای این رژیم محسوب نمی‌شود که هیچ، مایه شرمساری و  بی‌آبرویی آنها در دنیا شده است.

وی گفت: علی رغم مظلوم‌نمایی دروغین صهیونیست‌ها در روزهای اول عملیات الاقصی ،افکار عمومی دنیاپس از چند روز، متوجه حقایق و واقعیات شد و هیچگاه در ۷۵ سال اخیر رژیم صهیو نیستی به این اندازه مورد تنفر مردم جهان در همه قاره‌ها و پیروان همه ادیان حتی یهودیان نبوده است. وی گفت: در این عملیات افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی برملا شد، گنبد آهنین به سخره گرفته شد و به آبکش تبدیل شد. عدم اطلاع صهیونیست‌ها از عملیاتی با این گستردگی،عملیاتی  آفندی، هجومی و ۱۰۰درصد فلسطینی که ماه‌ها برای اجرای آن  آمادگی ایجادشده بود وبارها مانور اجرا شده بود ،هیمنه پوشالی نظامی، امنیتی و سیستم جاسوسی موساد را در هم شکست به شکلی که سید حسن نصرالله این مجاهد بزرگ از آن به عنوان زلزله سیاسی، نظامی، اقتصادی و روانی یاد کرد و امروز  همین  جملات  را از زبان نظامیان رژیم صهیونیستی و تحلیلگران خودشان هم می‌شنویم. خسارات اقتصادی ، تجاری تولیدی،بیکارشدن کارگران،تعطیلی کارخانحات،افزایش تورم وغیره روزانه بیش از ۲۴۰ میلیون دلار خسارت به این رژیم وارد میکند. اینها را هم باید به سایر خسارات اضافه کرد.

زنگنه تبار گفت:همانطور که سردار سلامی فرمانده دلاور سپاه پاسداران گفتند: برای رژیم صهیونیستی همان آغاز عملیات یعنی روز ۱۵ مهر  (۷ اکتبر) تمام این تصورات فرو ریخت وبرای این رژیم  می تواندفروپاشی کامل وشکست آخرباشد.این رژیم  دیگر نخواهد توانست رجز بخواند. 

این رژیم غاصب فقط با پشتیبانی آمریکای جهانخوار سر پا مانده ،همانطور که امام خامنه‌ای (مدظله العالی)فرمودند:" اگر حمایت آمریکا و پشتیبانی تسلیحاتی آنها نبود دولت فاسد جعلی و دروغین صهیو نیستی در همان هفته اول از بین رفته بود ".

البته آمریکا بداند این کمک‌ها به رژیم نامشروعِ صهیونیستی، همانند آب در هاون کوبیدن و تزریق آب منبع سوراخی است که آب را ذخیره نمی‌کند و نتیجه‌ای در بر ندارد. 

وی گفت :همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند :"انشاالله به زودی پیروزی قطعی و نه چندان دور با  فلسطین و مردم آن خواهد بود". امیدواریم هرچه زودتر این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام خارج شود و همانطور که نائب امام زمان فرمودند: "فلسطین کلمه رمز آلود ظهور است". امیدواریم  پس از این پیروزی، صاحب اصلی پرچم اسلام ناب محمدی (ص)امام زمان(عج) از پرده غیبت به در آید و بساط پوشالی مستکبرین عالم برای همیشه جمع گردد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها