رهبر معظم انقلاب:

انتخابات پایه تحول است

کد خبر: 310417
|
13:11 - 1402/10/02
نسخه چاپی
انتخابات پایه تحول است
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم کرمان و خوزستان فرمودند: برخی مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند، این کار غلطی است؛ این اشتباه است و به ضرر کشور است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار را در ادامه می خوانید: 

- کلمه جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است؛ جمهوری یعنی مردمسالاری و حاکمیت کشور به دست مردم است.

- دخالت مردم در حاکمیت راهی جز انتخابات ندارد. برخی در مورد لزوم انتخابات اشکال تراشی می‌کنند و دلسرد می‌کنند؛ توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج و ناامنی.

- آنچه جلوی بروز دیکتاتوری را می‌گیرد انتخابات است؛‌آنچه جلوی هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد انتخابات است. انتخابات آن مسیر صحیحی است که می‌توان از آن مسیر حاکمیت ملی و مردمسالاری و جمهوریت را تأمین کرد.

- بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند؛ این کار غلطی است و به ضرر کشور است.

- بعضی‌ها برای اینکه مردم را از انتخابات دلسرد کنند مشکلات را جلوی چشم می‌آورند. اگر مشکلات وجود دارد، راه‌حل آن انتخابات است؛ اتفاقا برای آنکه مشکلات برطرف شود باید در انتخابات شرکت کرد.

- امروز در دنیا هیچ کس تفاوتی نمی‌گذارد میان رژیم صهیونیستی با آمریکا یا انگلیس، همه می‌دانند اینها یکی هستند. آمریکا بی‌شرمانه قطعنامه شورای امنیت را برای قطع  بمباران و آتش‌بس وتو می‌کند؛ بی‌شرمانه. اینها با هم فرقی ندارند، اینها یکی هستند.

- یعنی چه وتو می‌کند؟ یعنی همدستی می‌کند در ریختن بمب بر روی کودک و زن و بیمار و پیر و مردم بی‌دفاع. آبروی امریکا رفت و نقاب از چهره تمدن غربی افتاد در این حادثه.

- پیروزی بزرگ ملت فلسطین در این است که غرب را، آمریکا را، ادعاهای دروغین حقوق بشری را بی‌آبرو کردند.

این خبر در حال تکمیل است...

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها