تلاش دشمن برای تحریم انتخابات ایران؛

حضور گسترده در انتخابات تیر خلاص به دشمن

کد خبر: 310419
|
13:18 - 1402/10/02
نسخه چاپی
حضور گسترده در انتخابات تیر خلاص به دشمن
رفته‌رفته به ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک‌تر می‌شویم و صد البته دشمنان برای توطئه‌چینی مصمم‌تر می‌شوند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  همواره برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور گسترده مردم در آن خاری در چشم دشمنان بوده و البته برای ممانعت از این حضور از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

از آنجا که شرکت در انتخابات موئد مشروعیت نظام است و مردم با مشارکت خود در واقع ابتدا رأی آری به حکومت را در صندوق‌ها می‌اندازند، دشمنان همچنان برای دلسرد کردن مردم و دروغ و توطئه‌چینی از پای ننشسته‌اند.

اکنون هم که در آستانه برگزاری انتخابات قرار  داریم دست و پا زدن‌های دشمنان بیشتر و بیشتر شده که البته انتظار می‌رود مردم مصمم‌تر از قبل در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌ها ضمن توجه به چهار مولفه اصلی مورد توجه رهبر انقلاب در انتخابات، با حضور گسترده خود تیر خلاص را به دشمن بزنند.


برگزاری انتخابات سالم از برکات نظام است

محمدطیب صحرایی در نشست شورای اداری استان کرمانشاه، انتخابات مجلس شورای اسلامي و مجلس خبرگان رهبری را مهمترین 
رویداد افتخارآمیز نظام جمهوری اسلامی در ماه‌های پیش رو خواند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات حق‌الناس است،‌ خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم برگزاری انتخابات در چهار دهه اخیر، شرکت در انتخابات برای عده بسیاری از مردم به عرف تبدیل شده است.

صحرایی هم جایگاه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را متکی به رای مردم دانست و اذعان کرد: انتخابات عرصه‌ای برای تقویت خط سیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است پس همه باید با اعتقاد کامل در راستای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام بکوشیم.


انتخابات پیشران‌ کشور برای‌ تحقق ایران‌ قوی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بزرگترین رویداد سیاسی پیش روی کشور است که از مدت‌ها قبل هم مورد توجه رهبر انقلاب بوده و در دیدارها و سخنرانی‌های مختلف به آن پرداخته‌اند که امروز تا روز برگزاری آن ۷۰ روز باقی مانده و باید با در نظر گرفتن معنویات رهبر انقلاب برای اجرای آن تلاش کرد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه رهبر انقلاب چهار راهبرد مهم را در برگزاری انتخابات بیان فرمودند، گفت: چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت باید مورد توجه همگان خصوصا نهادهای ناظر و مجری و آحاد نخبگان و عموم مردم باشد و تمام اقدامات هم باید در همین راستا انجام گیرد.

وی تصریح کرد: در بین چهار راهبرد مزبور به نظر می‌رسد «مشارکت بالا» و «رقابتی‌بودن» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا معمولا در انتخابات کشور، امنیت و سلامت در نصاب بالایی برقرار بوده اما آنچه مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است در واقع چهار راهبرد مزبور منجر به انتخاباتی می‌شود که مظهر قوت ملی و پیشران کشور برای تحقق کامل‌تر «ایران قوی» است.


خطیب جمعه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: دشمن با ناامیدی از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم در انتخابات تمرکز کرده لذا آتش تهیه توپخانه دشمن و بمباران تبلیغاتی‌اش برای حمله به اعتمادو انگیزه مردم و بدبین‌سازی جامعه به نظام و آینده کشور تشدید شده است.

وی افزود: در انتخابات نگاه حزبی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب یا انقلابی و غیر انقلابی و حتی موافق و مخالف نظام نداشته باشیم بلکه هر کسی خواهان ایرانی قوی و دارای امنیت و حرکت پیش‌رونده است باید انتخابات را مهم بداند، تمام جناح‌ها و افراد با انواع و اقسام سلایق و علایق و فرقه‌ها و مباحث دینی و مذهبی و قومی و سواد و تحصیلات و سن و جنسیت و هر چیز دیگری همه‌ آنها یک امت واحده در مقابل دشمن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، با توجه به اهمیت ویژه‌ شرکت گسترده در انتخابات، هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌چینی دشمنان ضمن تلاش برای حضوری گسترده در این عرصه بسیار حائز اهمیت است و در حکم واجب عینی هرگونه قصوری غیرقابل جبران خواهد بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد