امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

جامعه در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به تمدن اسلامی می‌رسد

کد خبر: 310421
|
15:52 - 1402/10/02
نسخه چاپی
جامعه در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به تمدن اسلامی می‌رسد
امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: ایجاد وحدت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه در حکم برقراری پیوند بین حوزه دین و دانش است و در سایه این پیوند جامعه به تمدن اسلامی می‌رسد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  خبرگزاری فارس از استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام روح‌الله زمانی‌موسوی امام جمعه اسلام‌آباد غرب امروز در همایش حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از محورهای اصلی تقویت، رشد و بالندگی نظام است. 

وی وحدت و ارتباط دانشگاه و حوزه را موجب هم‌افزایی و پیشرفت در کشور دانست و گفت: ایجاد وحدت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه در حکم برقراری پیوند بین حوزه دین و دانش است و در سایه این پیوند جامعه به تمدن اسلامی می‌رسد.

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در اسلام‌آباد غرب

 

امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه و نقشه‌هایی، تلاش می‌کنند که دین در نظام جایگاهی نداشته باشد اما وحدت حوزه و دانشگاه نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب می‌کند.

کیومرث سبزواری رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه مغز متفکر جامعه هستند و در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت جامعه و رسیدن به اعتلای ایران انقلاب اسلامی مشخص شده که این وظیفه مهم بر عهده حوزه و دانشگاه است.

کیومرث سبزواری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام‌آباد غرب

 

وی تصریح کرد: دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به صورت سازماندهی شده؛ بنیان خانواده‌ها و تمدن اسلامی را مورد هدف قرار داده که دانشگاه و حوزه باید با برنامه‌ریزی‌های علمی توطئه‌های دشمنان را خنثی‌سازی کنند‌.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اسلام آبادغرب گفت: امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف و رسیدن به قله‌های افتخار با حفظ هویت ایرانی اسلامی حاصل تلاش های حوزه و دانشگاه هست.

 

جامعه در سایه وحدت حوزه و دانشگاه به تمدن اسلامی می‌رسد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد