امام‌ جمعه کرمانشاه:

دنیای اسلام خیانت حامیان صهیونیست‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارد

کد خبر: 310422
|
18:21 - 1402/10/02
نسخه چاپی
دنیای اسلام خیانت حامیان صهیونیست‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کشورهای عربی مسیر کمک‌رسانی را برای رژیم صهیونیستی فراهم می‌کنند که البته دنیای اسلام این خیانت‌ها را به یاد خواهد داشت و آن را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا ملاک ارزش مومن در پیشگاه خدا است که البته با تقوا بودن یعنی انسان در همه زمینه‌ها از اعضا و جوارح خود مراقبت کند. 

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید در مسائل زندگی حقوق اعضا را مراعات کنند، افزود: اعضای خانواده گردن هم حق دارند البته نباید تنها برای خود حق قائل شویم اما برای دیگران حقی قائل نباشیم، همچنین باید حقوق مؤمنان را رعایت کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چهارم دی‌ماه سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) است که پیامبر رحمت و محبت بود و عمرش به مبارزه با ستم‌کاران و قلدران یهود و افرادی که وی را شهید کردند، گذشت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن، حضرت عیسی (ع) منتظر ظهور امام زمان (عج) است تا رجعت کند و در رکاب ایشان باشد، گفت: عیسی (ع) کلمه خداوند بود و مثل همه انبیا نزد مؤمنان جایگاه ویژه‌ای دارد. 

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن شهادت می‌دهیم که به همه پیامبران الهی ایمان داریم، حضرت مسیح به افرادی که از ایشان ادعای تبعیت دارند اما حمام خون به راه انداخته‌اند، نظر کند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه رژیم صهیونیستی یهودی هستند اما حامیان آن‌ها یعنی کشورهای اروپایی و آمریکایی که امروز سلاح و نیرو در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و مستقیم و غیرمستقیم در این کشتار سهیم هستند، مدعی پیروی از حضرت عیسی (ع) هستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: حضرت عیسی (ع) دلسوز بود و اهل خون‌ریزی، جنایت، نسل‌کشی و کودک‌کشی نبود پس پیروان ایشان باید در سیره و سنت حضرت عیسی (ع) تامل کنند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز شهادت شهید آیت‌الله غفاری به دست دژخیمان ستم‌شاهی اشاره و اذعان کرد: هفتم دی‌ماه سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی است که در این باره باید گفت آمار کنونی ۹۷ درصد با‌سوادی از افتخارات نظام است چه اینکه قبل از انقلاب این آمار کمتر از ۴۷درصد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با ابراز نگرانی از وجود کودکان کار در کرمانشاه، گفت: این کودکان فرصتی برای تحصیل ندارند و همین موضوع نگران‌کننده است.

 وی به سالروز وفات حضرت ام‌البنین به‌عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و افزود: اکرام مادران و همسران از سوی بشر معمولی غیرممکن است بلکه تنها خداوند می‌تواند آن عظمتی که در صبر، تحمل، ایستادگی و مجاهدت مادران و همسران شهدا نهفته، جبران کند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: آنچه انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ کرده همین عظمت و ایستادگی مادران و همسران شهدا است .

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع پیکر شهدای گمنام و شهید عباسی، خاطرنشان کرد: اقدام شجاعانه و بی‌نظیر رهبر یمن و انصارالله یمن اتفاق بسیار بزرگی است که در دنیا درحال رخ‌دادن است‌.

وی عنوان کرد: اراده خدا بر این بود که به‌دست یک گروه آن هم با دست خالی، گردن رژیم صهیونیستی و اربابان آن خم شود که این از عجائب عالم بود از طرفی انصارالله یمن که خود در شرایط سختی قرار دارد اکنون مسیر آمد و شد دریایی را بر رژیم صهیونیستی بسته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انصارالله یمن تعدادی از کشتی‌های رژیم صهیونیستی را مصادره و متوقف کرده و به تعدادی اخطار داد که برگردند و برخی از کشتی‌ها را نیز مورد اصابت قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: ائتلافی برای مقابله با انصارالله شکل گرفته که رهبر انصارالله شجاعانه به همه کشورها اعلام کرد، بیشترین چیزی که دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و رژیم صهیونیستی و نه مزدوران آمریکایی است‌ برهمین اساس اگر ملتی قصد درگیری با ما را داشته باشد سرانجامی بهتر از افغانستان نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دوره بزن در رویی دیگر تمام شده، افزود: آمریکا شروع‌کننده است اما تمام‌کننده نخواهد بود بلکه در این میان هرگونه حمله‌ای پاسخ داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه بعد از اینکه انصارالله مسیر  دریایی را بر رژیم صهیونیستی بست، سه کشور دیگر منطقه شامل امارات، عربستان و اردن مسیر زمینی را برای کمک‌رسانی به آنها گشودند، خاطرنشان کرد: رهبر یمن اعلام کرده که کشورهای عربی هم‌دست آمریکا نشوند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیم با ما بجنگند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کودکان فلسطینی زیر بمب‌های فسفری می‌سوزند اما کشورهای عربی مسیر کمک‌رسانی را برای رژیم صهیونیستی فراهم می‌کنند که البته دنیای اسلام این خیانت‌ها را به یاد خواهد داشت و آن را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد