رئیس هیأت تیراندازی کرمانشاه:

کرمانشاه می‌تواند به قطب تیراندازی تبدیل شود

کد خبر: 310430
|
20:18 - 1402/10/03
نسخه چاپی
کرمانشاه می‌تواند به قطب تیراندازی تبدیل شود
رئیس هیأت تیراندازی کرمانشاه با اشاره به اینکه استان در واگذاری سلاح «هوماک» پیشتاز است، گفت: کرمانشاه می‌تواند به قطب تیراندازی تبدیل شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازمهر،آرش نیکبخت اظهار داشت: استان کرمانشاه در رشته، تیراندازی دارای استعدادهای خوبی است و ورزشکارانی نیز در تیم ملی تیراندازی دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در ماه‌های اخیر، افزود: برگزاری اردوی تیم ملی به مدت ۱۰ روز، برگزاری دوره مربیگری درجه یک برای نخستین بار با حضور ۴۰ شرکت کننده، برگزاری ۱۲ مسابقه در استان کرمانشاه تا اردیبهشت ماه سال امسال و شناسایی افراد مستعد برای مسابقات قهرمانی کشور از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس هیأت تیراندازی کرمانشاه تصریح کرد: با تفاهم نامه‌ای که بین هیأت تیراندازی کرمانشاه، استانداری کرمانشاه و ورزش و جوانان استان منعقد شد توانستیم تعداد ۷۰ قبضه سلاح هوماک را برای ورزشکاران اهداف پروازی کرمانشاهی تهیه کنیم.

خوشبخت بیان کرد: برای توسعه و گسترش ورزش تیراندازی توانسته‌ایم در روستاهای اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب سالن تیراندازی با ۲ خط آتش را به همراه تجهیزات راه اندازی کنیم. وی ادامه داد: طی روزهای آینده نیز کرمانشاه میزبان لیگ منطقه‌ای تیراندازی کشور و در بهمن ماه نیز دوره آموزشی مربی گری درجه سه است.

رئیس هیأت تیراندازی کرمانشاه خاطر نشان کرد: متأسفانه تجهیزات یکی از سالن‌های تیراندازی کرمانشاه به سرقت رفته که در حال تجهیز دوباره آن هستیم و امیدواریم بتوانیم سلاح مورد نیاز آن را نیز فراهم کنیم.

خوشبخت تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی رشته تیراندازی در کرمانشاه نبود سلاح مورد نیاز برای ورزشکاران است زیرا قیمت این تجهیزات بسیار بالا است و قیمت هر سلاح تپانچه ۷۰ میلیون و تفنگ ۳۰۰ میلیون است.

وی اضافه کرد: همچنین سایت تیراندازی اهداف پروازی کرمانشاه نیز در دهکده المپیک در حال احداث است که پیشرفت خوبی را ندارد و تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چنانچه این سایت تکمیل شود تنها سایت مجهز غرب کشور خواهد بود و می‌تواند میزبان مسابقات کشوری و بین المللی باشد.

رئیس هیأت تیراندازی کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در موضوع تهیه و واگذاری سلاح هوماک برای اهداف پروازی در کشور پیشتاز است و خوشبختانه ظرفیت خوبی در این حوزه داریم.

خوشبخت تاکید کرد: استان کرمانشاه دارای ظرفیت و استعدادهای خوبی در موضوع رشته تیراندازی است و استان اکنون سه ملی پوش دارد و کسب سهمیه المپیک و کسب مدال نیز دور از انتظار نیست.

همچنین در حاشیه این نشست خبری مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه برگزار شد که در بخش آقایان نیز یحیی بیابادی از خبرگزاری مهر، کمیل نظری از رسانه ورزشی خوربران و مسعود دریابار از رسانه فر نیوز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان کوثر همتی از رسانه ورزشی خوربران، زهرا جدی از پایگاه خبری تابناک و محبوبه علی آقایی از خبرگزاری ایسنا به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد