فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب خبر داد:

اجرای ۲۰۰ برنامه در اسلام‌آبادغرب به‌مناسبت هفته بصیرت و مقاومت

کد خبر: 310447
|
15:17 - 1402/10/07
نسخه چاپی
اجرای ۲۰۰ برنامه در اسلام‌آبادغرب به‌مناسبت هفته بصیرت و مقاومت
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با تشریح برنامه‌های هفته بصیرت و مقاومت، از اجرای بیش از 200 برنامه در شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار ما، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرا رسیدن ایام شهادت شهید سلیمانی را گرامی داشت و شهادت شهید «سید رضی موسوی» از همرزمان شهید سلیمانی و جبهه مقاومت به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت. 

وی با گرامی داشت یاد شهدای غزه، جنایت و نسل‌کشی اسرائیل برعلیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» و «اسرائیل یک غده سرطانی است» که با رخدادهای امروز جهان، و با گذشت حدود نیم قرن از عمر انقلاب تازه مردم دنیا معنای این کلام امام (ره) را فهمیده‌اند. 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با نگاهی به رخدادهای امروز جهان می‌فهمیم که جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ جان گرفته و تمام ملت‌های آزاده جهان با الگوگیری از جمهوری اسلامی در حال مقابله و مبارزه با استکبار و استعمار جهانی هستند. 

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی می‌دانستند که انقلاب اسلامی هیمنه آن‌ها را در جهان شکسته است و به همین خاطر برای متوقف کردن انقلاب در ادوار مختلف، توطئه‌ها و نقشه‌های متعددی نظیر جنگ ۸ ساله، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸، فتنه ۹۸ و… کشیدند. 

یوسف‌وند گفت: به تعبیر بزرگان انقلاب در فتنه ۸۸ که با سکوت خواص نیز همراه بود به بهانه تقلب در انتخابات، انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند اما با روشنگری مقام معظم رهبری و حضور مردم در حماسه ۹ دی، مردم که صاحب اصلی انقلاب هستند به میدان آمدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند و نقشه دشمنان را نقش برآب کردند. 

یوسف‌وند، حوادث و ناآرامی‌های سال گذشته را به جنگ جهانی تعبیر کرد و گفت: بیش از ۴۰ کشور و ده‌ها سرویس جاسوسی برعلیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند اما با حضور و پشتیبانی ملت ولایتمدار ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان شکست خورد. 

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی افتخار ایران اسلامی و افتخار ملت‌های آزاده است که این سردار عزیز از ارزش‌های دینی دفاع کرد. 

یوسف‌وند خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ صدق و اخلاص از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی است و باز هم رهبری فرمودند؛ حاج قاسم را فقط یک شخص نبینید بلکه شهید سلیمانی یک مکتب برگرفته از مکتب امام (ره) و پیامبر اسلام (ص) است. 

وی با برشماری برنامه‌های پیشنهادی هفته مقاومت و هفته بصیرت؛ نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، پویش‌های تبلیغی، سرود پاتوقی، تئاتر خیابانی و برگزاری مسابقات ورزشی از اهم برنامه‌های پیش بینی شده نام برد. 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گفت: در هفته بصیرت و هفته مقاومت بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه در ۴۰ عنوان در شهرستان اسلام آبادغرب شامل: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی، یادواره شهدای مقاومت و شهدای جاویدالاثر، فضاسازی و اجرای جشن‌های ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد کوثر در پایگاه‌ها، مساجد و اقشار مختلف بسیج، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت، برپایی ایستگاه صلواتی و میز خدمت ادارات اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب