امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

۹ دی یوم‌الفرقان جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: 310450
|
10:48 - 1402/10/10
نسخه چاپی
۹ دی یوم‌الفرقان جمهوری اسلامی ایران
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: یوم‌الله ۹ دی را باید یوم‌الفرقان جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله زمانی موسوی در جمع کارکنان تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش، اظهار داشت: در این ایام باید بیشتر از ولایت و شاخصه‌های ولایتمداری سخن گفت چرا که خداوند در نماز (اهدنا صر حجت‌الاسلام والمسلمیناط المستقیم) آن را از ما خواسته است و ما باید تلاش کنیم از ولایت فقیه بعنوان عامل هدایت مواظبت کنیم. 

امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: در فتنه ۸۸ که برخی با همکاری اربابان خود آن را رقم زدند که با هدایت مقام معظم رهبری، انقلاب با سربلندی از آن بیرون آمد. 

وی تصریح کرد: ۹ دی یک انقلاب بعد از انقلاب بود، این روز را باید یوم‌الفرقان جمهوری اسلامی ایران دانست چرا که‌عدم همراهی مردم با ضد انقلاب و فتنه‌گران و حضور مردم در حماسه یوم الله ۹ دی مملکت ما را بیمه کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی افزود: خداوند متعال دین خود را یاری خواهد کرد و این دین با گذشت ادوار متعدد تاریخ و فراز و نشیب‌های فراوان به سمت ظهور حضرت بقیه‌الله و استقرار حکومت عدل الهی پیش می‌رود. 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب بیان داشت: خداوند متعال همه نسل‌ها را امتحان خواهد کرد، نسل اول انقلاب با دفاع مقدس امتحان کرد که قدرت‌های بزرگ در مقابل ایمان این نسل زمین گیر شدند و نسل‌های بعدی را با مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، فتنه ۸۸، فتنه ۹۸ و اغتشاشات سال قبل آزمایش امحان شدند و الحمدلله اکثریت ملت ایران پای آرمانهای امام راحل و انقلاب هستند. 

وی افزود: مقارن با دهه بصیرت باید به خطبه‌های امیرالمومنین (ع) بپردازیم، چرا که با بحث درخصوص فتنه ۸۸ نگاه‌ها به سمت خواص بی‌بصیرت می‌رود که همان کسانی که کنشگر فتنه و میدان‌دار مقابله با نظام اسلامی بودند که حساب‌شان مشخص است و گناه بسیار بزرگی را مرتکب شدند و هنوز هم بدهکار هستند اما خودشان را طلبکار نظام جا می‌زنند. 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد خاطرنشان کرد: در زمانه‌ای که حکومت نبوی یک حکومت نوپا بود، عده‌ای بجای یاری از کمک به پیامبر سرباز زدند که معاویه یکی از ایشان بود و در فتنه ۸۸ مشاهده کردیم گناه ساکتین فتنه از مارقین و کسانی که برعلیه نظم خروج کردند کمتر نیست. 

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ خط قرمز نظام ماست که در انتخابات، انتصابات، واسپاری مسئولیت‌ها این شاخص و ملاک باید در نظر گرفته شود و از یاد نبریم و اگر می‌خواهیم در آینده انقلاب دچار خط نفاق و نفوذ نشویم حتماً باید جریاناتی که آب به آسیاب دشمن می‌ریختند از یاد برده نشوند و اجازه ندهیم برخی افراد از ضعف در حافظه تاریخی مردم استفاده کنند و به جریانات سیاسی برگردند.

 

۹ دی یوم‌الفرقان جمهوری اسلامی ایران

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد