فرماندار اسلام‌آبادغرب:

مردم‌داری شهید سلیمانی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

کد خبر: 310460
|
17:58 - 1402/10/11
نسخه چاپی
مردم‌داری شهید سلیمانی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد
فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: مردم‌داری و سیره شهید سلیمانی باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: شهید سلیمانی در همه زمینه‌های نظامی، دینی و فرهنگی یک اسوه و مرد میدان بود و در عرصه‌های فرهنگی نماد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بود و نماد اقتدار و قدرت ملت ایران بود. 

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: شهید سلیمانی نه تنها در داخل کشور بلکه حامی محرومان و مظلومان عالم بود و در مقابل زورگویان جهان ایستاد و از ملت‌های مظلوم نظیر سوریه و عراق دفاع کرد. 

وی تصریح کرد: ۹۲ درصد سوریه و بالغ بر ۴۷ درصد عراق نیز توسط داعش اشغال شده بوده که با حضور میدانی سردار حاج قاسم سلیمانی، مستشاران نظامی و مدافعین حرم، داعش شکست خوردند و سرنگون شدند که این نشان از ولایتمداری شهید سلیمانی و شخصیت والای عرفانی و سیاسی در کنار بعد شخصیت نظامی این شهید والامقام بود. 

کرمی گفت: شهید سلیمانی اسطوره شجاعت و اخلاق بود که با حضور در میدان نبرد و ارتباط کلامی با نیروهای جبهه مقاومت، قلب همه را تسخیر می‌کرد. 

وی افزود: نسل جوان باید بداند که شهید سلیمانی اسطوره‌ای با عظمت بود و وظیفه همه اقشار مختلف به ویژه مسئولان، روحانیون، دانشگاهیان، دانشجویان، صاحبان تریبون و اصحاب رسانه است که رشادت‌های شهید سلیمانی، شخصیت والای این شهید و در واقع مکتب شهید سلیمانی را تبیین کنند. 

فرماندار شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ما با داشتن چنین اسطوره‌هایی به ایرانی بودن خودمان می‌بالیم و باید مکتب شهید سلیمانی را به نسل جوان خودمان و بعد به جهانیان معرفی کنیم چرا که شهید سلیمانی در موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... نمونه بود. 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک رسانه قوی برای نظام و جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: این شخصیت برجسته در تمامی مشکلات و بحران‌ها در کنار مردم بود، وی با حضور در بین مردم سیل‌زده و زلزله‌زده حتی خانواده‌هایی که مال و اموال خود را از دست داده بودند و حتی عزیزی را در حوادث از دست داده بودند، حضور می یافت که این نشان از مردمی بودن و حامی مردم بودن ایشان داشت. 

کرمی خاطرنشان کرد: ما مسئولان باید رهرو شهدا باشیم و به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم و وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است. 

وی افزود: انتظار است در دولت مردمی، مردم‌داری و سیره شهید سلیمانی، تکریم مردم، پیگیری مشکلات و خدمت به مردم در سرلوحه امور مدیران و مسئولان قرار گیرد که با چنین اقدامی هم رضایت مردم و هم رضایت شهدا و خداوند فراهم خواهد شد. 

انتهای خبر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد