دکتر جهانبخش زنگنه تبار:

حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و فتنه‌گران است

کد خبر: 310468
|
16:01 - 1402/10/08
نسخه چاپی
حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و فتنه‌گران است
دکتر جهانبخش زنگنه تبار گفت:حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و فتنه‌گران و برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران و البته برگ سیاه دیگری بر دفتر قطورِ شکست‌ ها وروسیاهی های آمریکاست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دکتر جهانبخش زنگنه تبار پیش از خطبه‌های نماز جمعه اسلام آبادغرب، ضمن تبریک "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" گفت: حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و فتنه‌گران و برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران و البته برگ سیاه دیگری بر دفتر قطورِ شکست‌ ها وروسیاهی های آمریکاست.

 

وی گفت :توطئه‌های آمریکا علیه ملت شریف ایران، با ساقط کردن دولت مردمی مصدق در ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد و در ۴۵ سال اخیر به اوج خود رسید.

 

وی به لیستی از این توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی از جمله، حرکت‌های تجزیه طلبانه ،جنگ تحمیلی ۸ ساله، جنگ نرم ،جنگ تمام عیار اقتصادی ، تحریم‌های ناجوانمردانه ،جنگ شناختی و جنگ ترکیبی اشاره کرد.

زنگنه تبار گفت: انتخابات ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸ یک حماسه بزرگ سیاسی بود که با حضور بیش از ۸۵ درصداز واجدین شرایط برگزار گردید ولی متاسفانه توسط دشمنان و عوامل داخلی آنها،به کام مردم تلخ شد. 

وی در ادامه به مجموعه اقدامات غیرقانونی برخی از کاندیداها در روز برگزاری انتخابات، تا ادعای دروغین تقلب در انتخابات، صدور بیانیه‌هایی که برای دعوت مردم به حضور در خیابان‌ها و انجام اقدامات غیرقانونی ،سر دادن شعارهای ساختارشکنانه ، ایجاد آشوب در کشور ، به شهادت رساندن عده‌ای از عزیزان که اکثراً بسیجی بودند ، به آتش کشیدن اموال عمومی، سلب آسایش و امنیت از مردم، بازی کردن با آبروی نظام اسلامی ،اشاره کرد. 

وی گفت: فتنه گران با سر دادن شعار "انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است "،هدف شوم خود را از این فتنه اعلام کردند و در ششم دی ماه، مصادف با روز عاشورا، چادر از سر زنان محجبه کشیده شد ،خیمه‌های عزاداری امام حسین (ع) به آتش کشیده شد و حرمت عاشورا و مراسم عزاداری امام حسین (ع)هتک شد ،خون مردم به جوش آمد و منجر به شکل‌گیری حماسه بزرگ ۹ دی و نهایتاً راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن شد به شکلی که مقام معظم رهبری فرمودند:قویترین ‌ترین و آخرین ضربه را ملت درروز نهم دی و ۲۲ بهمن به دشمن وارد کرد، این‌ها کارهای عظیمی بود.

 

زنگنه تبار ضمن ارائه تحلیل جامعی از آنچه که از ۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن در کشور اتفاق افتاد ،دستاوردهای حماسه ۹ دی را بیان کرد و در ادامه به نقش محوری و بسیار حیاتی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، در بصیرت افزایی و جلوگیری از شکل گیری و خاموش کردن آتش فتنه از جمله دعوت از کاندیداهای معترض ، ایراد خطبه تاریخی در نماز جمعه، دعوت به قانون مداری و غیره اشاره کرد و گفت :اگر رهنمود های حکیمانه معظم له نبود آتش فتنه به این زودی‌هاخاموش نمی‌شد. 

رهبر معظم انقلاب فرمودند : که از ۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن ،این هشت ماه یک فصل پرافتخار و پرعبرت و یک درس بزرگ برای ملت ایران بود، آمریکا، انگلیس، منافقین وسلطنت طلب‌ها همه از آشوبگران، دفاع کردند اما ملت ایران کاری کرد که دنیا را خیره کرد لذا دشمنان بازهم کور خواندند، تیرشان به سنگ خورد و نقشه آنها نقش بر آب شد. 

 

جهانبخش زنگنه تبار گفت: سه عامل؛ توکل به خدا ،رهبری‌های حکیمانه ولی معظم فقیه و وحدت و بصیرت ملت شریف ایران، سه عاملی که عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود ،همچنان پابرجاست و نظام اسلامی را از این گردنه‌های حساس و فتنه‌ها وتوطئه‌های دشمنان و عوامل داخلی آنها عبور خواهد داد. 

 

وی در پایان ضمن اشاره به فریب خوردن عده‌ای از مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در فتنه‌های سال ۸۸ و سال ۱۴۰۱ ودیگر فتنه‌ها گفت: اگر این افراد همانند اکثریت قریب به اتفاق ملت، ابعاد شخصیت و اندیشه‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از جمله اسلام شناسی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، بصیرت، وبصیرت افزایی، ثبات قدم در مبارزه با استکبار، دلسوزی نسبت به ملت و امت اسلامی و مدیریت بی‌نظیر دینیِ معظم له را بدانند و بدانند آنچه خوبان همه دارند امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، همه را یکجا دارد وایشان در میان تمام حکام و روسای دولت‌های امروز دنیا بی‌نظیر است، رهنمودهای حکیمانه و پیامبر گونه ایشان رانصب العین قرارداده ،و هیچگاه فریب امواج مسموم رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی را نخواهند خورد، لذا مسئولیت همه ماکه حوزه نفوذ کلام یاحوزه نفوذ قلمی داریم ، سنگین است و باید بصیرت افزایی کنیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد