فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست

کد خبر: 310469
|
15:38 - 1402/10/14
نسخه چاپی
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به جنایات دشمنان اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی گفت: راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم یادواره شهید سلیمانی بمناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور بخش حمیل در مسجد امام رضا(ع) شهر حمیل برگزار شد.

 

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در آغاز این مراسم، اقدام تروریستی و جنایت ددمنشانه به شهادت رساندن هموطنان عزیزمان در  مزار شهدای کرمان را محکوم نمود و این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده داغدار این شهدای مطهر تسلیت گفت.

 

وی افزود: در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اینبار دستان جنایتکار ایادی استکبار و صهیونیست غاصب به خون زوار مظلوم آغشته و ایران اسلامی را غرق در اندوه و ماتم کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: بدون تردید اینگونه اقدامات تروریستی ددمنشانه و بی شرمانه علیه مردم عادی نشان از خباثت و بزدلی دشمنان انقلاب است و قطعا فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح پاسخ کوبنده و محکمی در زمان مناسب به این مزدوران خواهند داد.

 

وی با گرامی داشت یاد شهدای غزه و محکوم نمودن جنایت و نسل‌کشی اسرائیل برعلیه مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی همه روزه با کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، دستش آغشته به خون بی‌گناهان است.


سرهنگ یوسف‌وند خاطرنشان کرد: با نگاهی به رخدادها و تاریخ معاصر ایران و جهان می‌فهمیم که استکبار و استعمار جهانی از انقلاب و جمهوری اسلامی کینه به دل دارند و از هر فرصتی استفاده کرده‌اند تا ضربه‌ای به انقلاب بزنند و در هر جایی مردم در میدان حضور پیدا کرده و مانع عملی شدن نقشه دشمنان شده‌اند، دست کینه دشمنان از آستین بیرون آمده و از مردم بی‌گناه انتقام گرفته است. 

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی افتخار ایران اسلامی و افتخار ملت‌های آزاده جهان است که این سردار عزیز جان خود را برای دفاع ملت ایران و ملت‌های آزاده منطقه در مقابل داعش و تروریست‌های دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل فدا کردو با نابودی داعش ضربه سختی به آنها وارد کرد. 

یوسف‌وند خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ صدق و اخلاص از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود و مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام (ره) و حضرت اباعبدالله(ع) است و راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست.

راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها