امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام

کد خبر: 310470
|
16:40 - 1402/10/13
نسخه چاپی
لزوم توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: باید به جنبه تبلیغی دین اسلام توجه ویژه داشته باشیم و با استفاده از مزیت جنبه تبلیغی دین، مردم را به مبانی اسلامی آشناتر کنیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام سید روح‌الله زمانی موسوی عصر امروز چهارشنبه باحضور در مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: کار برای رضای خداوند اجر دارد و ما علاوه بر خلوص نیت در عمل برای رضای خدا، باید به جنبه تبلیغی دین اسلام توجه ویژه داشته باشیم. 

امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: با استفاده از مزیت جنبه تبلیغی دین، مردم را به مبانی اسلامی آشناتر کنیم چرا که در سایه دین است که احترام و ارزش‌های والای الهی بر انسان ساری و جاری می‌شود. 

مهدی بساطی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب، بیان داشت: مؤسسه قرآنی نورالمبین به مدیریت خانم زینب کسعلی‌زاد سال هاست در راستای پیشبرد اهداف و ارزش‌های قرآنی فعالیت دارند و حافظان و قرآن یاورانی را پرورش داده‌اند که متضمن آینده‌ای روشن والهی است. 

وی افزود: در زمینه آموزش شهر من، شهر نماز و مربیان خلاق قرآنی نیز مؤسسه نورالمبین پیشگام شده و با ما همکاری خوبی داشته اند. 

در ادامه مرتضی احمدی؛ معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: که امام علی (ع) می‌فرمایند «فرزندان خود را با سه خصلت تربیت کنید اول دوست داشتن پیامبرتان، دوم دوست داشتن خاندان پیامبر و سوم خواندن قرآن است»، بر همین مبنا کار شما بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد، چرا که با همت والای خود توانسته‌اید کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالانی را به نور قرآن آشنا کنید. 

زینب کسعلی زاد؛ مدیر مؤسسه قرآن وعترت نورالمبین، ضمن تقدیر از حضور امام جمعه و برنامه‌ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور مسئولان در مؤسسه، این دیدار را باعث دلگرمی دانست و خواستار توجه جدی به فرهنگ قرآنی در شهرستان شد. 

در پایان جمعی از قرآن آموزان توسط امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام

 

 

توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام

 

انتهای خبر/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد