فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب:

راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست

کد خبر: 310471
|
15:54 - 1402/10/14
نسخه چاپی
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با اشاره به جنایات دشمنان اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی گفت: راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  بهزاد یوسف‌وند صبح امروز پنج شنبه در مراسم یادواره شهید سلیمانی در شهرستان اسلام‌آبادغرب، اقدام تروریستی و جنایت ددمنشانه به شهادت رساندن هموطنان عزیزمان در مزار شهدای کرمان را محکوم کرد و این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده داغدار این شهدای مطهر تسلیت گفت. 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب اظهار داشت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اینبار دستان جنایتکار ایادی استکبار و صهیونیست غاصب به خون زوار مظلوم آغشته و ایران اسلامی را غرق در اندوه و ماتم کرد. 

وی تصریح کرد: بدون تردید این گونه اقدامات تروریستی ددمنشانه و بی‌شرمانه علیه مردم عادی نشان از خباثت و بزدلی دشمنان انقلاب است و قطعا فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح پاسخ کوبنده و محکمی در زمان مناسب به این مزدوران خواهند داد. 

یوسف‌وند با  گرامی‌داشت یاد شهدای غزه و محکوم کردن جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم فلسطین، افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی همه روزه با کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، دستش آغشته به خون بی‌گناهان است. 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: با نگاهی به رخدادها و تاریخ معاصر ایران و جهان می‌فهمیم که استکبار و استعمار جهانی از انقلاب و جمهوری اسلامی کینه به دل دارند و از هر فرصتی استفاده کرده‌اند تا ضربه‌ای به انقلاب بزنند و در هر جایی مردم در میدان حضور پیدا کرده و مانع عملی شدن نقشه دشمنان شده‌اند، دست کینه دشمنان از آستین بیرون آمده و از مردم بی‌گناه انتقام گرفته است. 

وی بیان داشت: شهید سلیمانی افتخار ایران اسلامی و افتخار ملت‌های آزاده جهان است که این سردار عزیز جان خود را برای دفاع ملت ایران و ملت‌های آزاده منطقه در مقابل داعش و تروریست‌های دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل فدا کرد و با نابودی داعش ضربه سختی به آن‌ها وارد کرد. 

یوسف‌وند خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ صدق و اخلاص از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود و مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام (ره) و حضرت اباعبدالله (ع) است و راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست. 

انتهای پیام/

راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست
راه شهید سلیمانی ادامه راه سیدالشهداست

انتهای خبر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد