یادداشت؛ جلیل محمدی

مشارکت عمومی در انتخابات؛ نشاط سیاسی و ناامیدی دشمنان

کد خبر: 310472
|
14:54 - 1402/10/16
نسخه چاپی
مشارکت عمومی در انتخابات؛ نشاط سیاسی و ناامیدی دشمنان
جلیل محمدی در یادداشتی نوشت: حضور فعال ومشارکت عمومی در انتخابات، باعث نشاط سیاسی، نا امیدی دشمنان ومستحکم شدن پایه های نظام می شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حاج جلیل محمدی فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت: حضور فعال ومشارکت عمومی در انتخابات، باعث نشاط سیاسی، نا امیدی دشمنان ومستحکم شدن پایه های نظام می شود. 


انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ماه ۱۴۰۲در سراسر کشور برگزار خواهد شد، انتخاباتی که هم داوطلبان و کاندیداهای شرکت در آن و هم مسئولان و دست اندرکاران برگزاری آن از مدت ها قبل برای آن برنامه ریزی کرده اند، اما در کنار این برنامه ریزی ها و ثبت نام از کاندیداها و تلاش برای صلاحیت سنجی های قانونی و شرعی و عرفی و اخلاقی ، دشمن هم به خوبی در حال طرح ریزی است تا در هر مرحله با ایجاد شکاف میان مردم و سیاسیون و مسئولان و با سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی و نفرت پراکنی در میان احزاب و گروه های مختلف سیاسی ، فضای کشور را در روزهایی که پر افتخار ترین روزهای ملت و نظام به شمار می رود متشنج کند. 

 

لذا ملت شرافتمند ایران اسلامی علی الخصوص مردم شهر و دیارمان اسلام آباد همیشه سرافراز می بایست هوشیارتر از قبل تمام نقشه های دشمنان خارجی و داخلی را خنثی و با اقتدار همیشگی در پای صندوق های رای حاضر و فرد اصلح تر را انتخاب نمایند. مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی بر خوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانون گذاری هاو برنامه ریزی هاست و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس ، پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است. 

 

امری که اهمیت انتخابات مجلس را آن هم در برهه حساس کنونی و نقش پررنگ دشمن در کاهش مشارکت با سیاه نمایی و برنامه ریزی های چراغ خاموش دو چندان کرده است .

 

دشمن در صدد است باایجاد نا امنی سیاسی ، بحران ها و دعواهای حزبی و ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت و کوچک کردن دستاوردهای مهم در حوزه های مختلف از بهداشت و سلامت تا روابط بین الملل و دستاوردهای نظامی و دفاعی و استراتژیک مشارکت مردم را بی ارزش نشان داده و با تحریم شرکت در انتخابات سبب کاهش استقبال مردم شود. چرا که به خوبی به اهمیت مشارکت عمومی در انتخابات آن هم انتخابات این دوره واقف است.

 

این در حالی است که قطعا و حتما حضور فعال و مشارکت عمومی در انتخابات ، نشاط سیاسی و آرا مردمی ، پایه های نظام را مستحکم می کند . حالا پی بردیم که انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل نقش بی بدیل آن در تقویت نظام جمهوری اسلامی جزو مهمترین و سرنوشت سازترین انتخابات از ابتدای انقلاب تا کنون بوده و هست. خلاصه عزیزان انتخابات دوازدهم مجلس با توجه به اوضاع بین المللی و منطقه ای ، وضعیت و صف بندی جریان ها و گروه های سیاسی داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

جلیل محمدی کلهر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد