به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد؛

آیین گرامی‌داشت روز مادر در شهر حمیل

کد خبر: 310479
|
18:09 - 1402/10/16
نسخه چاپی
آیین گرامی‌داشت روز مادر در شهر حمیل
مراسم گرامی‌داشت روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر حمیل برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) عصر امروز شنبه مراسم گرامی‌داشت روز مادر به همت حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) حمیل با حضور جمعی از مسئولان محلی و بانوان در مسجد امام رضا (ع) شهرحمیل برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین طالب امجدیان در این مراسم با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، شهادت جمعی از هموطنان در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی مزار شهدای کرمان را تسلیت گفت. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب گفت: خواهران و مادران گرامی باید توجه داشته باشند که امروزه دشمن از طریق فضای مجازی اعتقادات دینی ما را نشانه گرفته و فضای مجازی بلایی بر سر برخی خانواده‌ها آورده که مرد از غیرتش بزند و خانم از حجاب فاطمی بزند. 

وی تصریح کرد: وقتی دین ما اسلام است چرا باید اینطور از حجاب فاطمی کوتاه بیائیم، خانم چادری مانتویی بشود، مانتویی هم بگوید اشکال ندارد کمی موی سرم بیرون باشد، تا اینکه پله‌پله و کم‌کم حساسیت آقایان کم بشود و دغدغه‌مند نباشند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین امجدیان افزود: امر به معروف و نهی از منکر جزو فروع دین ماست که دو مقوله بسیار زیبا در بحث فروع دین داریم به نام تولی و تبری؛ که ما باید بدانیم این تولی و تبری می‌خواهد به ما نشان بدهد، امر به معروف و نهی از منکر چه چیزی را به ما نشان می‌دهد. 

وی بیان داشت: امروز بی‌حجابی در اکثر اقشار جامعه دیده می‌شود حتی در برخی از خانواده‌های مذهبی هم این پدیده به وضوح دیده می‌شود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اسلام‌آبادغرب افزود: خواهران چادری با حجاب خود باید مبلغ حجاب باشند، و با رفتار فاطمی در جامعه طرفداران خانم فاطمه زهرا (س) را به درستی معرفی کنند. 

 

آیین گرامی‌داشت روز مادر در شهر حمیل
آیین گرامی‌داشت روز مادر در شهر حمیل
آیین گرامی‌داشت روز مادر در شهر حمیل
آیین گرامی‌داشت روز مادر در شهر حمیل

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد