نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

زنان در ترویج دین اسلام نقش کلیدی دارند

کد خبر: 310487
|
15:35 - 1402/10/17
نسخه چاپی
زنان در ترویج دین اسلام نقش کلیدی دارند
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نقش زنان را در ترویج دین و پیشرفت اسلام کلیدی برشمرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از  شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان صبح امروز یکشنبه در اجتماع بزرگ زنان فاطمی در گیلانغرب، نقش زنان را در ترویج دین و پیشرفت اسلام برشمرد و اظهار داشت: بصیرت و ولایتمداری حضرت زهرا (س) در زمان اوج مظلومیت ولایت و دین بود که با قیام، خطبه‌خوانی، جهاد تبیین و شهادتش با ظالمان زمان مقابله کرد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سه عامل پدر و مادر، محیط و تربیت را در شکل‌گیری اخلاقیات موثر دانست که جمیع آن‌ها در وجود حضرت زهرا (س) قرار داشت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان بصیرت، دفاع از حق و ولایت و هزینه کردن در راه ولایت را از جمله ویژگی‌های حضرت زهرا (س) خواند و یادآور شد: امروز می‌بینیم در کشور هم بانوانی این چنین در صحنه‌ها حضور دارند که زندگی حضرت زهرا (س) را برای خود الگو قرار داده‌اند در نتیجه فرزندانی همچون سردار سلیمانی را پرورش داده‌اند. 

وی با اشاره به انتخابات آتی و تاثیر آن در فضای سیاسی و بین‌المللی کشور گفت: راهبرد دشمن تلاش برای کمرنگ کردن انتخابات است لذا شرکت در انتخابات یکی از عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت است و پشتوانه و اقتداری برای نظام خواهد بود؛ همان اقتداری که در سایه حضور مردم در صحنه همواره استکبار را به چالش کشانده است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد