فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات

کد خبر: 310491
|
13:19 - 1402/10/18
نسخه چاپی
فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: همه مسئولین در شهرستان موظفند زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم و از هرگونه جانبداری له یاعلیه کاندیداها خودداری نمایند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز پیش از ظهر امروز به ریاست فرماندار اسلام آبادغرب و با حضور مدیران شهرستان برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی در ابتدای این جلسه با اشاره به ترور مظلومانه هموطنان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی گفت: کسانی که این ترور ناجوانمردانه را علیه مردم وفادار به آرمانهای حاج قاسم تدارک انجام داده‌اند، چهره سیاه خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند و قطعا فرزندان دلیر ما در نیروهای مسلح به فرمان مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده‌ای به عاملین این جنایت خواهند داد.

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و یک اسطوره بین‌المللی است که دشمنان با حذف فیزیکی ایشان، پس از شهادت این شخصیت برجسته پی بردند که ارتباط وی با ملت یک ارتباط قلبی بوده و هست و محبوبیت او در قلب ملت ایران و تمام ملت‌های آزاده جهان است.

 

وی افزود: در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیش رو اشاره و بیان داشت: همه مسئولین در شهرستان موظفند زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم و از هرگونه جانبداری له یاعلیه کاندیداها خودداری نمایند.

وی افزود: ما بعنوان نماینده دولت خدمتگزار مجری برگزاری یک انتخابات سالم در شهرستان هستیم و انشاءالله مردم نیز با حضور پرشور خود در انتخابات در تعیین سرنوشت خود مشارکت خواهند داشت.

 

حمیدرضا کرمی در ادامه به تاثیرات منفی قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: باید مدیران در حوزه کاری خود ریشه هرگونه قاچاق کالا و ارز را بخشکانند و اجازه ندهند این رویه زمینه استفاده افراد سودجو را فراهم کند.

 

وی افزود: قاچاق کالا در دراز مدت پایه‌های اقتصاد و اشتغال را سُست و موجب آسیب جدی تولید کنندگان خواهد شد.

 

 فرماندار شهرستان در خاتمه جلسه آخرین اقدامات اعضای کمیسیون را در ارتباط با جلوگیری از قاچاق کالا و ارز جویا شد و مصوباتی برای تقویت این حوزه به تصویب حاضرین رسید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد