مصدومی در ترکیب‌مان نداریم؛

انصاری‌فرد: در گروه سختی قرار داریم؛ برای جام ملت‌های آسیا آماده هستیم انصاری‌فرد: در گروه سختی قرار داریم؛ برای جام ملت‌های آسیا آماده هستیم

کد خبر: 310499
|
17:14 - 1402/10/18
نسخه چاپی
انصاری‌فرد: در گروه سختی قرار داریم؛ برای جام ملت‌های آسیا آماده هستیم انصاری‌فرد: در گروه سختی قرار داریم؛ برای جام ملت‌های آسیا آماده هستیم
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: در گروه سختی قرار داریم اما برای تمامی بازی‌های پیش روی‌مان آماده هستیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ کریم انصاری‌فرد، مهاجم باسابقه و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در بدو ورود کاروان ایران به قطر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «الکاس» اظهار داشت: همه ما برای بازی در این جام آماده هستیم و می‌دانیم که این تورنمنت چقدر برای کشورمان و هواداران‌مان مهم است، برای همین در اردویی که در کشورمان داشتیم خودمان را برای این مسابقات آماده کردیم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی همچنین گفت: به نظرم ما در گروه سختی قرار داریم و به تمامی رقبایی که با آنها مصاف خواهیم کرد، احترام می‌گذاریم. در روزهای پیش‌رو هم تمامی رقبای‌مان را آنالیز خواهیم کرد. به نظرم هر بازی سختی خودش را دارد اما ما با تمام احترامی که برای همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قائل هستیم، برای تمامی بازی‌های پیش روی‌مان آماده هستیم.

انصاری‌فرد درباره وضعیت مصدومان تیم ملی که گفته می‌شد صادق محرمی، روزبه چشمی و رامین رضائیان هستند؛ عنوان داشت: همه بازیکنان‌مان در اختیار داریم و مصدومی در ترکیب‌مان نداریم و تا به این لحظه مشکلی نداریم.

  • برچسب ها

    آخرین مطالب