امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

تحلیل انقلاب اسلامی بدون یاد‌آوری تاریخ اشتباه است

کد خبر: 310542
|
12:22 - 1402/11/12
نسخه چاپی
تحلیل انقلاب اسلامی بدون یاد‌آوری تاریخ اشتباه است
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: تحلیل انقلاب اسلامی بدون یاد‌آوری تاریخ معاصر و ادوار گذشته، به نظر من یک تحلیل کاملاً اشتباه و ناقص است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت آغاز دهه مبارک فجر فرماندار، شورای اداری، فرماندهان ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی دیدار کردند.

 

سید روح الله زمانی موسوی در ارتباط با آغازین روز از دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر از ایامی است که تبدیل به یوم‌الله می‌شود. 


 امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: در تاریخ معاصر پیروزی انقلاب اسلامی یکی از این یوم الله‌ها است که ما باید قدر‌دان این روز و این ایام باشیم. 


وی تصریح کرد: مسیر بسیار ناهمواری طی کردیم تا به اینجا رسیدیم و اینجایی که هستیم بابت آن هزینه زیاد و فراز و نشیب‌های بسیار زیادی پشت سر گذاشتیم. 


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: تحلیل انقلاب اسلامی بدون یاد‌آوری تاریخ معاصر و ادوار گذشته، یک تحلیل کاملاً اشتباه و ناقص است اگر ندانیم چه راهی طی کردیم و کجا هستیم، نمی‌توانیم درک درستی از شرایط انقلاب اسلامی داشته باشیم. 

زمانی موسوی عنوان کرد: امروز مقام معظم رهبر، در تهران به عنوان‌ ام القرای مسلمین، تنها حامی ابر قدرت مظلومان عالم، ما امروز به قدری پیش رفتیم که بیخ گوش اسرائیل شهید می‌دهیم. ‌


افتتاح و بهره‌برداری از 37 پروژه عمرانی در ایام دهه فجر


حمید رضا کرمی؛ فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه گفت: بهترین خاطرات مردم ایران در دهه‌های ورود امام راحل، در سال 57 بود که جنگ تحمیلی را بر مردم ایران ایجاد کردند.

وی افزود: ما باید به خودمان ببالیم که ایرانی هستیم و الان در صحنه‌های بین‌المللی تاریخ‌سازی انجام می‌دهیم جوانان ما و نیرو‌های بسیجی و نظامی و انتظامی جامعه اطلاعاتی در ایران اسلامی افتخاراتی را کسب می‌کنند که بی‌نظیر است. 


وی تصریح کرد: ما با شهدا و رهبرمان عهد می‌بندیم در مسیر انقلاب اسلامی، در خدمت مردم و در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرچم اسلام، در مسیر قله‌های رفیع جهان جمع شدیم و نباید از کنار این مسائل به راحتی بگذریم. 


وی با اشاره به دولت آیت اله رئیسی گفت: در دولت آیت اله رئیسی اقدامات خوبی صورت گرفته، در سطح کشور و سطح شهرستان نزدیک ۳۷ پروژه بالغ بر ۲۵۰میلیارد پروژ‌های زیر ساختی و عمرانی، فرهنگی هزینه شده است. 


کرمی در پایان عنوان‌کرد: انتظار داریم در تمام محافل و مجالس، مدارس و دانشگاه‌ها با موضوعات درسی موضوعاتی است به خود دانش‌آموزان کم یا زیاد بپردازد، موضوعات نظام باید اصل درمان باشد در مدارس با موضوعات اعتقادی و دینی باید اصل کار کسانی که در این عرصه زحمت می‌کشند علما و طلاب، اساتید دانشگاه‌ها باید موضوعات روز ایران اسلامی را یکی از دستاورد‌ها قرار دهند و شخصیت امام و رهبر انقلاب اسلامی تبیین کنیم.

 

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی هنری در ایام دهه فجر

مهدی بساطی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نخستین روز دهه مبارک فجر در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اظهار کرد: شهر شهیدان مرصاد نسبت به سال گذشته اتفاقات خوب و مثبتی داشته و تجربه خواهد کرد، بیش از ۲۰۰برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی، سیاسی و اقتصادی در شهر و روستا اجرا خواهد شد.



وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه فرهنگی، در مسائل ارزشی انقلاب، یادواره‌ تنها شهید مدافع حرم شهید خیراله احمدی‌فر را در پانزدهم بهمن ماه و دیدار مردم شهیدپر‌ور شهدای مرصاد با حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه را خواهیم داشت. 


وی تصریح کرد: اولین شهرستان کشور در بخش استان‌ها ویژه منطقه غرب استان‌ها سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در شهرستان با برنامه‌های متنوع فرهنگی در حوزه موسیقی کلید خواهد خورد. 


بساطی در پایان عنوان‌کرد: جشن بزرگ انقلاب در روز ۲۱بهمن ماه، در ساعت ۸ شب، به‌صورت مستقیم‌، در شبکه یک صدا وسیما روی آنتن و پخش خواهد شد. 


انتهای خبر/

تحلیل انقلاب اسلامی بدون یاد‌آوری تاریخ اشتباه است
تحلیل انقلاب اسلامی بدون یاد‌آوری تاریخ اشتباه است

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها