رئیس شورای ‌سیاستگذاری ائمه ‌جمعه استان ‌کرمانشاه:

رئیس شورای ‌سیاستگذاری ائمه ‌جمعه استان ‌کرمانشاه

کد خبر: 310583
|
05:03 - 1402/11/23
نسخه چاپی
رئیس شورای ‌سیاستگذاری ائمه ‌جمعه استان ‌کرمانشاه
تفکر دشمنان انقلاب همان تفکردشمنان پیامبر است

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، این انقلاب در ادامه بعثت پیامبر و همان انقلابی است که پیامبر عظیم‌الشأن برای شکل‌گیری چنین حکومتی اسلامی به رسالت مبعوث می‌شود و چنین نظامی از آرمان‌ها و مکتب ائمه اطهار برگرفته شده است.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی ما ثمره خون شهدا است؛ این اسلامی برگرفته از بعثت پیامبر و از خروجی قیام امام حسین (ع) است و یکی از مهم‌ترین این امام همام تشکیل حکومت اسلامی است و به همین دلیل در مقابل یزیدیان زمان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: امروز در صف ولایت فقیه و پشت سر رهبری حرکت کردن یعنی لبیک گفتن به ردای امام زمان و دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از رهبر معظم یعنی دفاع از حکومت الهی و حکومت اسلامی و امروز گفتمان و مکتب امام باعث شده نه تنها در داخل جمهوری اسلامی بلکه در منطقه این گفتمان و مکتب در مقابل تمام خواسته‌های دشمنان بایستند.

 

فاطمی‌نسب بیان داشت: در سال ۵۷ بیش از ۳۵ هزار مستشار آمریکایی در ایران وجود داشت که آن‌ها را به برکت امام و انقلاب از کشور بیرون کردیم.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمانشاه اذعان داشت: باید حضوری حماسی مانند امروز در ۱۱ اسفند ماه داشته باشیم و برگ زرینی دیگر در دفتر پرافتخار خودمان ثبت و ضبط کنیم ما در اوج عزت و امنیت قرار داریم و دشمن از شتاب علمی، عزت، غرور و پیشرفت ما ا حیرت زده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد