دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار مطرح کرد:

نقش مساجد هیئات مذهبی و پایگاهی بسیج در تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

کد خبر: 310626
|
21:37 - 1402/12/04
نسخه چاپی
نقش مساجد هیئات مذهبی و پایگاهی بسیج در تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح
دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار به تشریح نقش مساجد هیئات مذهبی و پایگاهی بسیج در تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح پرداخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست بصیرتی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک کیهانشهر کرمانشاه در مورخه دوم اسفند ماه، با حضور دکتر جهانبخش زنگنه تبار هادی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد. زنگنه تبار در این نشست بصیرتی که با حضور جمعی از حضور برادران و خواهران بسیجی وساکنین شهرک کیانشهر برگزار شد، به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید کرد.

 

وی گفت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، هم مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح را ،تکلیف الهی می‌دانند ،پس وظیفه همه ماست که ضمن مشارکت همگانی ،بهترین کاندیداها را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم. زنگنه تبار درادامه معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح از نظر امامین انقلاب را برشمرد و از حاضرین خواست تا می‌توانند دوستان، آشنایان و کسانی که از آنها حرف شنوی دارند را به مشار کت در انتخابات تشویق نمایند، تا روند پیشرفت کشور سرعت گرفته و موجب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان شود.

 

وی گفت به فضل الهی و رهبری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای( مدظله العالی) و بصیرت بی‌نظیر ملت شریف ایران، با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خود، مجلسی قوی و انقلابی تشکیل خواهیم داد و همه امیدهای دشمن را به یاس و ناامید ی تبدیل خواهیم کرد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد