نجبای عراق:

تنها زبان زور و سلاح برای اشغالگران آمریکایی در عراق جواب می‌دهد تنها زبان زور و سلاح برای اشغالگران آمریکایی در عراق جواب می‌دهد

کد خبر: 310633
|
08:19 - 1402/12/07
نسخه چاپی
تنها زبان زور و سلاح برای اشغالگران آمریکایی در عراق جواب می‌دهد تنها زبان زور و سلاح برای اشغالگران آمریکایی در عراق جواب می‌دهد
دبیرکل جنبش النجبای عراق تاکید کرد که مقاومت این کشور به اقدامات خود برای آزادسازی عراق و هدف قرار دادن پایگاه‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النجبای عراق امروز یکشنبه در اولین واکنش به کم شدن حملات مقاومت عراق علیه پایگاه‌های آمریکا از ۲۰ روز قبل، اظهار کرد: آرامش فعلی در چارچوب تاکتیکی برای جای‌گیری و استقرار مجدد است.

 

الکعبی تاکید کرد: مقاومت اسلامی عراق به آزادسازی این کشور و هدف قرار دادن پایگاه‌های صهیونیست‌ها در فلسطین که هرگز از آن دست نخواهد کشید، ادامه خواهد داد.

 

او با تاکید بر اینکه رویکرد مقاومت «اسلامی-عراقی-جهادی» است، گفت: ما به تنهایی پیامدهای آن را می‌پذیریم و خودمان را برای آن آماده کردیم.

 

دبیرکل جنبش النجبای عراق گفت: جنبش مخالف مذاکرات دولت عراق برای زمان‌بندی خروج آمریکایی‌ها از عراق نیست اما اشغالگران آمریکایی دروغگو، فریبکار و زورگو هستند.

 

او در ادامه نیز تاکید کرد: کسی که گمان می‌کند اشغالگران آمریکایی با مذاکره تسلیم شده و از عراق خارج خواهند شد، دچار توهم شده و برای این دشمن تنها زبان زور و سلاح جواب می‌دهد.

 

پیش از این یحیی رسول، سخنگوی ارتش عراق نیز در پی حمله هوایی به منطقه‌ای مسکونی در بغداد تاکید کرد، «نیروهای آمریکایی صلح داخلی عراق را به خطر انداخته و حاکمیت این کشور را نقض می‌کنند».

 

آمریکا اخیرا حملاتی را علیه پایگاه‌های مختلف در عراق انجام داده که تعدادی شهید و زخمی داشته است.

 

مقاومت عراق از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در واکنش به حمایت آمریکا از این حملات، پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در عراق و منطقه را هدف قرار می‌دهد.

    پربازدیدترین ها