فرماندار اسلام آباد غرب

نامگذاری سال بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در خور شرایط فعلی نظام است.

کد خبر: 5746
|
15:09 - 1392/02/09
نسخه چاپی
نامگذاری سال بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در خور شرایط فعلی نظام است.
حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در خور شرایط فعلی است که رهبر معظم انقلاب هر ساله با هوشیاری و تیز بینی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می نمایند.
 اسلام آباد خبر : فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه گفت : نامگذاری این سال بعنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در خور شرایط فعلی نظام است که رهبر معظم انقلاب هر ساله با هوشیاری و تیز بینی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می نمایند .
وی ادامه داد : حماسه ریشه در باور های انقلابی مردم دارد و همین موضوع است که باعث می شود مردم حماسه ای مانند حماسه شکست تحریم ها را رقم بزنند که باعث سرافرازی نظام در بسیاری از حوزه ها گردید . ایشان افزودحماسه سیاسی و حماسه اقتصادی چشم انداز نظام است و رهبری معظم انقلاب هدف را مشخص نمود است . انتظار است که مردم در انتخابات 92 دقت مضاعف داشته و ملاک ها و معیار هایی را که رهبری به آن اشاره دارد سرلوحه قرار دهند و آنی را انتخاب کنند که ولایتمدار باشد و عشق به توسعه و بالندگی داشته باشد . وی در ادامه به نقش مهم شورا ها در تحول مدیریت شهری اشاره و گفت : مردم باید از ظرفیت انتخابات استفاده کنند و نیروی متدین و متخصص را انتخاب نمایند و همچنان که به ندای رهبری در تمامی صحنه لبیک گفته در این صحنه نیز اینگونه باشند که مطمئناً چیزی جز این نیست .
ایشان با اشاره به موضوع انتخابات شورا ها گفت : در شهرستان اسلام آباد غرب مجموعاً 766 نفر برای  چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا ثبت نام کرده که از این تعداد 70 نفر جهت شورای شهر اسلام آباد و 15 نفر جهت شورای شهر جمیل نام نویسی کرده اند .  ایشان افزود : از 70 نفر کاندیدای شورای شهر اسلام آباد  3 نفر خانم و از 15 نفر کاندیدای شهر حمیل 2 نفر خانم هستند و مجموعاً 254 نفر  در روستاهای بخش حمیل و 427 نفر در روستاهای بخش مرکزی ثبت نام کرده که در بخش حمیل 49 روستا و در بخش مرکزی 72 روستا حائز شرایط برگزاری انتخابات می باشند  . وی در پایان با اشاره به اینکه در 4 روستای بخش حمیل و 3روستای بخش مرکزی انتخابات برگزار نمی شود گفت : روند تائید صلاحیت تا 26 الی 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد که در یکی از روزهای مزبور کاندیداهای تائید شده مشخص می شود .
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها