سردار حسین سلامی://rn

انقلاب ایران 2 امپراطور قدرتمند دنیا را مجبور به تسلیم کرد/ دفاع مقدس یک حقیقت زنده است

کد خبر: 6262
|
15:17 - 1392/02/10
نسخه چاپی
انقلاب ایران 2 امپراطور قدرتمند دنیا را مجبور به تسلیم کرد/ دفاع مقدس یک حقیقت زنده است
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در هشت سال دفاع مقدس شوروی و آمریکا دو امپراطوری قدرتمند دنیا نه تنها نتوانستند کمر انقلاب اسلامی را خم کنند به لطف پروردگار در برابر انقلاب تازه شکل گرفته ایران نیز تسلیم شدند.
 

به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی اسلام آباد خبر به نقل ازخبرگزاری فارسا، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) اسوی حسنه زنان دو عالم، مظهر عصمت هستی، گوهر زیبای آفرینش و حامی فداکار و مظلوم امامت است.

وی افزود: دفاع مقدس یک حقیقت زنده در تاریخ اسلام و ایران است، این حقیقت موجب شد تا باورها نسبت به تفسیر حقیقی آیات آسمانی روی زمین مستحکم شود.

سلامی دفاع مقدس را نمایش حق علیه باطل برشمرد و گفت: خداوند در آن شرایط سخت به ملت ایران ‌آموخت که ریشه‌های جاودانگی و عزت بر پیکره این جامعه استحکام می‌یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکا با تمام قدرت تبلیغی، سیاسی و اقتصادی و نظامی با همکاری کشورهای قدرتمند اروپایی و با اتحاد با کشور شوروی و کشورهای عربی که همیشه دشمن آمریکا بود بازهم نتوانست علیه ملت و مردم ایران قدمی بردارد.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس شوروی و آمریکا دو امپراطوری قدرتمند دنیا نتوانستند کمر انقلاب اسلامی را خم کنند و به لطف پروردگار در برابر یک انقلاب تازه شکل گرفته تسلیم شدند.

سلامی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در نبردی نابرابر هیچ پناهگاهی جز امدادهای الهی نداشتیم، خاطرنشان کرد: وقتی در مقابل دشمن صبوری می‌کردیم و به خداوند متعال پناه می‌بردیم امدادهای الهی بر ما نازل می‎شد.

این مسئول افزود: دفاع مقدس انسان‌هایی را تربیت کرد که همگی در جستجوی جاودانگی بودند، چراکه دفاع مقدس هویت بخش بود.

سلامی با اشاره به اینکه رزمندگان در طول دفاع مقدس همیشه عدالت و تعادل در رفتار با دشمنان خود در پیش داشتند، گفت: رزمندگان دفاع مقدس با تقوا پیشگی و اتکا به خداوند توانستند در دفاع مقدس بزرگ‌ترین شکست را به پیکره استکبار در قرن بیستم وارد کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نماز را عامل پیروزی امروز ملت ایران بر دشمن عنوان کرد و گفت: ملت ایران که امروز به حاکمیت رسیده‌ است باید نماز را اقامه کنند، چراکه این یک تکلیف الهی است.

وی افزود: نماز سرشار از معنا، آرامش، عطر و دلبندگی است که امیدواریم بتوانیم در توسعه فرهنگ نماز به ویژه ترویج آن در بین نسل نوجوان و جوان کوشا باشیم.

نخستین همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها