به بهانه روز معلم

معلمان فرشتگان دلسوز

کد خبر: 6891
|
10:00 - 1392/02/12
نسخه چاپی
معلمان هنوز همان فرشتگان دلسوزی هستند که با سپید شدن موهایشان، علم را به دانش آموزان یاد می‌دهند و امنیت و خودباوری امروز حاصل تلاش شهید مطهری‌هایی است که همه هستی خود را در راه اعتلای انقلاب گذاشتند.
 

داشتم با خود فکر می کردم روزهایی که شاید سال‌ها از آن گذشته است، اما شیرین‌ترین لحظه‌های زندگیمان بوده است ! ، روزهای مدرسه رفتن پر بود از خاطرات زیبا، پر بود از شادی و پر بود از تجربه‌های جدید که در کنار دوستان و هم‌سالان سپری شد.

شاید اندکی ظاهر مدارس تغییر کرده است، اما همان حال و هوا را دارد و خاطرات سال‌های دور را تداعی می‌کند و معلمان هنوز همان فرشتگان دلسوزی هستند که با سپید شدن موهایشان، علم را به دانش‌آموزان یاد می‌دهند و راه درست زیستن را پیش پایشان می‌گذارند.

شکل نیمکت‌ها تغییر کرده و دیگر بچه‌ها روی نیمکت‌ها یادگاری نمی‌نویسند و دیگر خبری از صدای آژیر قرمز نیست، امکانات جدیدی برای آموزش در مدارس وجود دارد و با دیدن این وضعیت خوشحالی در وجود آدمی قلیان می‌زند.

امنیت، پیشرفت، علم و خودباوری امروز حاصل تلاش شهید مطهری‌ها و شهدایی است که همه هستی خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی گذاشتند و ما امروز به خود افتخار می‌کنیم که ایرانی هستیم.‌

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها