سید مرتضی نبوی

خاتمی مرزبندی روشنی با فتنه نداشته است

کد خبر: 6917
|
12:25 - 1392/02/12
نسخه چاپی
خاتمی مرزبندی روشنی با فتنه نداشته است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با عملکرد خاتمی گفت: خاتمی مرزبندی روشنی با فتنه نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر سید مرتضی نبوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با مشارکت مردم در عرصه انتخابات اظهار داشت: به‌نظرم ما در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات نباید نگرانی داشته باشیم، چرا که مردم یک آزمون موفقی را پشت سر گذاشته‌اند و حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 داشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در حالی که فشارهای دشمن به اوج خودش رسیده بود و فکر می‌کردند که باعث ناامیدی مردم از نظام شده‌اند و تحریم‌ها می‌تواند بر اعتقادات مردم تاثیر بگذارد، اما ملت غیور ایران با بصیرت و آگاهی که دارند علی‌رغم فشارها در 22 بهمن به میدان آمدند تا نشان دهند این تهدیدها اراده و عزم ملت را در راه نظام قوی‌تر می‌کند.

 کوتاه آمدن در مقابل دشمن نتیجه معکوس دارد

مدیر مسئول روزنامه رسالت با تاکید بر اینکه به فضل خداوند متعال تجربه ارزشمند 22 بهمن را در انتخابات 92 نیز مشاهده خواهیم کرد،‌ گفت:امروز مردم متوجه شده‌اند که کوتاه آمدن در مقابل دشمن و کشوری مانند آمریکا نتیجه معکوس خواهد دادبنابراین مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر برای مایوس کردن دشمن به میدان می‌آیند.

مامور به زیر سئوال بردن نیت افراد نیستیم

سید مرتضی نبوی در ارتباط با سفرهای دور چهارم استانی دولت با تاکید بر اینکه ما در هر حال مامور به این نیستیم که نیت افراد را زیر سئوال ببریم، عنوان کرد: در مجموع ما احساس می‌کنیم که سفرهای استانی دولت در جهت خدمت به مردم بوده است و در خیلی از این سفرها مشکلات زیادی حل شده است و مردم آثار مثبت بسیاری از این سفرها را مشاهده کردند.

پرچم گردانی و برجسته کردن یک فرد در سفرهای استانی کار درستی نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با برخی اقدامات در سفرهای استانی اذعان داشت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم بهتر است از این سفرها به نوعی بهره‌برداری نشود که شائبه سوء استفاده قرار بگیرد چرا که همه مردم نسبت به این مسائل حساس هستند.

نبوی در ارتباط با پرچم‌گردانی در سفرهای استانی گفت: پرچم‌گردانی و برجسته کردن یک شخص در سفرهای استانی درست نیست و این اقدامات شایسته دولت که خودش مجری انتخابات است، نیست.

اشکال خاتمی عدم مرزبندی روشن با فتنه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با احتمال کاندیداتوری خاتمی اظهار داشت: بعید می‌دانم که خاتمی دوباره ریسک کرده و در انتخابات حضور یابد و معمولاً کسی که هشت سال رئیس جمهور بوده دوباره خودش را در معرض رای مردم قرار نمی‌دهد.

نبوی در ارتباط با عملکرد خاتمی عنوان کرد: عدم مرزبندی روشن با جریان فتنه اشکالی است که به ایشان وارد می‌شود. گاهی تلاش کرد خودش را در چارچوب نظام و پایبند به قانون اساسی نشان دهد و در جایی هم از فتنه‌گران حمایت کرده و این دو موضوع با یکدیگر قابل جمع نیست.

مدیر مسئول روزنامه رسالت با تاکید بر اینکه موضع افراد باید شفاف باشد، تصریح کرد: یکی از معیارهایی که در این مقطع برای مردم مهم است مرزبندی با جریان فتنه است.

عمده رهبران اصلاحات افرادی رادیکال و ساختارشکن بودند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به نظرم ما باید میان جریان اصلاحات تفاوت قائل باشیم. آن جریانی که رهبری جریان دوم خرداد را به‌عهده داشت، عمدتاً افراد رادیکال و ساختار شکن بودند و این موضوع را چند بار اثبات کردند.

برخی رهبران اصلاحات صلاحیت فعالیت در نظام را ندارند

مدیر مسئول روزنامه رسالت در ارتباط با برخی رهبران جریان اصلاحات تاکید کرد: برخی از رهبران جریان اصلاحات صلاحیت فعالیت در چارچوب نظام را ندارند و هر وقت فرصت می‌کنند می‌خواهند ساختار شکنی کنند و به قانون اساسی نیز معتقد نیستند.

رهبری از تمام سلیقه‌های معتقد به جمهوری اسلامی دعوت کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت رهبر معظم انقلاب از سلیقه‌های معتقد به نظام را مورد اشاره قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب از تمام سلیقه‌هایی که معتقد به جمهوری اسلامی هستند برای ورود به انتخابات دعوت کردند.

نبوی جریان اصلاحات را یک جریان اجتماعی دانست و عنوان کرد: یک قسمت قابل توجهی از بدنه جریان اصلاحات و بعضی چهره‌های درجه 2 و 3 آنها درون ساختار حرکت کرده و پایبند به نظام و قانون اساسی هستند و آنهم روشن است که هیچ مانعی برای فعالیت سیاسی‌شان در انتخابات نیست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها