آیت الله شیخ مصطفی علما:

یکی از برنامه های دشمن تخریب ارکان تاثیرگذار نظام در انتخابات است

کد خبر: 7319
|
23:59 - 1392/02/13
نسخه چاپی
یکی از برنامه های دشمن تخریب ارکان تاثیرگذار نظام در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از توطئه های دشمن تخریب ارکان تاثیرگذار نظام در انتخابات مثل شورای نگهبان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر به نقل از مرصاد، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه و در جمع آدینه گزاران کرمانشاهی اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی منوط به همکاری و هم فزایی مردم و مسئولین و هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان است.

آیت الله علما گفت: یکی از توطئه های دشمنان که در آستانه انتخابات بروز می کند تخریب نهاد های رکین در برگزاری انتخابات مثل شورای نگهبان و نظارت بر صلاحیت کاندیدا هاست.

وی افزود: باید کاندیداها توجه کنند که در هیچ تریبونی نهاد شورای نگهبان که پاسدار قانون اساسی و شرع است را تضعیف نکنند که این موضوع خواست امام راحل و از تاکیدات ایشان است. باید به این موضوع هم توجه کرد که ساز و کاری مثل شورای نگهبان در اکثر کشورهای جهان و جور دارد و در زمان مشروطه هم در ایران ساز و کار مشابهی وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که همه باید به آن پایبند و متوجه باشند حفظ آرامش و مردم و جامعه است. مبادا کسی با سخنان  تحریک آمیز و دغدغه آفرین آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد.

علما اجلاس بیداری اسلامی در تهران با حضور صدها تن از دانشمندان مسلمان را نشانه ظرفیت جمهوری اسلامی برای وحدت و همگرایی امت های اسلامی دانست و گفت: سر خط حرکت بیداری اسلامی را رهبر انقلاب در این همایش بیان فرمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: در بحرین، مردم به‌دنبال گرفتن حقوق خود هستند که سران خودکامه زیر بار نمی‌روند.

خطیب جمعه کرمانشاه در سخنان خود مناسبت های پیش رو را مورد اشاره قرار داد و در باره اهمیت نها توضیحاتی ارائه کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد