رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای کرمانشاه:

تبلیغات زود هنگام عمده ترین تخلف صورت گرفته است

کد خبر: 7569
|
20:07 - 1392/02/14
نسخه چاپی
 تبلیغات زود هنگام عمده ترین تخلف صورت گرفته است
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه، تبلیغات زود هنگام را عمده ترین تخلف صورت گرفته از سوی داوطلبین انتخابات شوراها از آغاز تاکنون عنوان کرد.
به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از اسلام آباد تایمز علی جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به تشکیل هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان، از پیگیری و رصد مداوم این هیات بر فعالیتهای داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد.

وی انجام تبلیغات زود هنگام را عمده ترین تخلف صورت گرفته طی این مدت عنوان کرد و افزود: این تخلفات در پرونده کاندیداها ثبت شده و در رسیدگی به صلاحیت این افراد لحاظ می شود.


رییس هیان نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان کرمانشاه از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، فرمانداری،نیروی انتظامی و یا هیات های نظارت مستقر در شهر یا روستای خود را در جریان بگذارند.


جلیلیان در ادامه به کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا توصیه کرد در چارچوب قانون حرکت کرده و از تخریب یکدیگر و دادن وعده های دروغین به مردم خودداری کنند.


وی گفت: اگر کاندیدایی از هم اکنون قوانین را نادیده گرفته و اقدام به تخلف کند، این شخص مطمئنا در صورت رای آوردن هم به اجرای قانون گردن نمی نهد، لذا ضروری است مردم در این زمینه هوشیار باشند.  

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها