رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان برنجی کرمانشاه:

ثبت ملی نان برنجی افتخاری بزرگ برای کرمانشاه است

کد خبر: 7575
|
20:25 - 1392/02/14
نسخه چاپی
ثبت ملی نان برنجی افتخاری بزرگ برای کرمانشاه است
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان نان برنجی کرمانشاه گفت: ثبت ملی نان برنجی افتخاری بزرگ برای کرمانشاه است و همه ما از این موضوع بسیار خرسند هستیم.

به گزارش اسلام آباد خبر مجتبی صفایی در جشن ثبت ملی نان‌برنجی که در مجتمع فرهنگی‌هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ثبت ملی نان برنجی افتخاری بزرگ برای کرمانشاه است.

صفایی با بیان اینکه سال‌های فراوانی بود که احساس می‌شد در شهرهای دیگر مدعی تولید این محصول هستند، افزود: همه ما از ثبت ملی نان برنجی بسیار خرسند هستیم.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان نان برنجی کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه 144 واحد در تولید نان برنجی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 500 نفر به‌صورت مستقیم و 500 نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 87 تنها 2 واحد تولیدی دارای برند بودند و موفق به صادرات این محصول شدند در حالی‌که اکنون بیش از 40 واحد صنعتی نان برنجی برند گرفته و موفق به اخذ مجوز صادرات و ارسال این محصول به کشورهای دیگر شده‌اند.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان نان برنجی کرمانشاه تاکید کرد: در سراسر ایران نمادی از سوغات شهر وجود دارد، اما در شهر کرمانشاه تاکنون نمادی از این سوغات ملی وجود ندارد و جا دارد که میدانی با المان نان برنجی در سطح شهر کرمانشاه درست شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها