حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان

۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ تصادف در ورودی شرقی

کد خبر: 7772
|
15:09 - 1392/02/15
نسخه چاپی
۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ تصادف در ورودی شرقی
در حالیکه سه ساعت مانده به آغاز مسابقه حدود ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از خبرگزاری فارس، حدود 65 هزار تماشاگر پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تنها حدود 100 تماشاگر حامی سپاهان در ورزشگاه نشسته‌اند. با این حال مسئولان برگزاری حدود 25 هزار سکوی خالی را برای تماشاگران تیم سپاهان در سمت جایگاه مختص استقلالی‌ها نگه داشتند.

* تماشاگران دو تیم نسبت به یکدیگر فحاشی می‌کنند که پس از این اقدام از بلندگوهای ورزشگاه ترانه‌های رضا صادقی پخش شد و تماشاگران دیگر شعار غیراخلاقی سر ندادند.

* روحانیونی در بین تماشاگران ورزشگاه حضور دارندو به سؤالات شرعی آنان پاسخ می‌دهند.

* در ضلع جنوبی ورزشگاه حدود هزار تماشاگر سپاهان نشسته‌اند و در حال کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها هستند. آنها هنوز وارد ورزشگاه آزادی نشده‌اند.

* در کنار زمین چمن و پیست ورزشگاه برخی در حال آماده سازی سکوی قهرمانی هستند.

* تصادف یک وانت با یک اتوبوس در قسمت شرقی ورزشگاه آزادی ترافیک سنگینی در این منطقه ایجاد کرده به طوری که امکان تردد خودرو وجود ندارد و تماشاگران پیاده مسافت زیادی را طی می‌کنند تا به ورزشگاه برسند.

* روی پل منتهی به ورزشگاه ماموران انتظامی حضور دارند و تماشاگران را کنترل می‌کنند تا مشکلی برای خودروهای عبوری در بزرگراه تهران و کرج ایجاد نکنند.

* یک مجری در ورزشگاه آزادی حضور دارد و تماشاگران را به تشویق مثبت تحریک می‌کند و از آنها می‌خواهد که شعارهای غیراخلاقی سر ندهند.

 

*برخی از ماشین ها پوستر بازی پرسپولیس و داماش را به شیشه های خود چسبانده اند.

دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت 18 آغاز می‌شود و حدود 3 ساعت دیگر به برگزاری این بازی زمان باقی است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد