واکنش وزیر دفاع به حمله‌ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه

حمله صهیونیست ها به سوریه با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت/ عمر اسرائیل کوتاه تر می شود

کد خبر: 7839
|
17:12 - 1392/02/15
نسخه چاپی
حمله صهیونیست ها به سوریه با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت/ عمر اسرائیل کوتاه تر می شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته، پرده از ارتباط تروریست‌های مزدور و حامیانشان با رژیم اشغالگر قدس برداشت.

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از تسنیم، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به همراه هیئت دولت در یکصد و پنجمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت طی سخنانی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: اقدامات ضدانسانی و ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه امواج ضدصهیونیستی را خروشان‌تر و عمر این رژیم جعلی را کوتاه‌تر می‌کند.

وحیدی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته، پرده از ارتباط تروریست‌های مزدور و حامیانشان با رژیم اشغالگر قدس برداشت.

وی با بیان اینکه اقدامات شرارت‌بار رژیم صهیونیستی می‌تواند امنیت کل منطقه را به مخاطره بیندازد، گفت: این حرکات مذبوحانه نشان اقتدار نیست بلکه استیصال و سردرگمی این رژیم را در قبال تحولات منطقه نشان می‌دهد.

وحیدی در ادامه سخنانش تصریح کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران درستی و همکاری با کشور همسایه است، با توجه به همجواری شهرستان پلدشت با جمهوری آذربایجان، این شهرستان می‌تواند نقش مؤثری در تعاملات فرامرزی داشته باشد.

وحیدی گفت: دست‌های آشکار و پنهانی در تلاش هستند روابط میان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه از جمله کشور آذربایجان را مخدوش کنند ولی ما به‌دلیل پیوندهای مستحکم و اشتراکات فراوان اجازه مداخله و مخدوش شدن روابط کشورمان با کشورهای همسایه را نخواهیم داد.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه مسئولان در شهرهای کشور با بومی‌سازی این شعار راهبردی می‌توانند نقش فعالی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی ایفا کنند.

وحیدی اظهار امیدواری کرد با حضور حماسی و شکوهمند ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی از بزرگترین حماسه‌های سیاسی تاریخ کشورمان رقم بخورد.

وزیر دفاع با تجلیل از مردم فهیم وسلحشور شهرستان پلدشت، خدمات و تلاش مسئولان را برای آبادانی و توسعه این منطقه ستود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد