سرویس ورزشی

سپاهان با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد

کد خبر: 7892
|
21:11 - 1392/02/15
نسخه چاپی
سپاهان با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی با تساوی به پایان رسید و به وقت‌های اضافه کشیده شد. تیم فوتبال سپاهان در ضربات پنالتی 4-2 به برتری رسید و قهرمان جام حذفی شد.
نخستین ضربه را نوروزی پس از مکث زیاد به دلیل لیزر انداختن بر روی صورت گردان، از دست داد. ماهینی ضربه پرسپولیس را به گل تبدیل کرد، اما حقیقی هم توپ را به آسما کوبید. در سوی مقابل سپاهان پنالتی‌های اول، دوم و سومش را گل کرد تا کار برای پرسپولیس سخت شود.
 
به گزارش اسلام آباد خبر،سپاهان در مجموع با برتری 4 بر 2 در ضربات پنالتی به برتری رسید. زردپوشان حتی یک ضربه را نیز از دست ندادند.
 دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 18 امروز در حضور حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

 فینال جام حذفی امروز ساعت 18 بین تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که روی پاس غلامرضا رضایی  انصاري فرد با یک چرخش خوب و با نوک پای دقیق توانست در دقيقه 25 بازي اولين گل را به ثمر برساند.
 
 بیست و ششمین دوره رقابت های جام حذفی پس از 144روز پر حاشیه عصر امروز ساعت 18با معرفی قهرمان به پایان می رسد.
 
قبل از شروع بازی فینال جام حذفی مابین تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان قرار بود که مهدوی مهدوی کیا به صورت نمادین از فوتبال خداحافظی کند.
 
با موافقت باشگاه هامبورگ برای برگزاری یک دیدار دوستانه با پرسپولیس خداحافظی مهدوی کیا به بازی با هامبورگ موکول شد.
 
سرخپوشان برای جبران ناکامی هایشان در لیگ برتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند تا دل هوادارانشان را شاد کنند و آنها را با فوتبال آشتی دهند.
 
پرسپولیسی ها برخلاف بازیهای لیگ برتر، در جام حذفی عملکرد خوبی داشتند.
 
در آن سوی میدان هم، ‌تیم فوتبال سپاهان با وداع زود هنگام در لیگ قهرمانان آسیا و شانس اندک برای قهرمانی در لیگ برتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی است.
زردپوشان اصفهانی قصد دارند با برد مقابل تیم فوتبال پرسپولیس انتقام شکست در لیگ را از حریفشان بگیرند.
 
اهالی فوتبال تا عصر امروز باید منتظر بمانند تا ببینند سرخپوشان قهرمانی اش را در جام حذفی به عدد 6 می رساند یا سپاهانی ها برای چهارمین مرتبه این جام را بالای سر می برند.
 
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیا باید در مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان برنده شود تا 2 سال ناکامی اش در مسابقات را به پایان برساند.
 
دقیقه 59 ماهینی اشتباه بدی مرتکب شد و توپ را اشتباها به سوکای داد تا وی گل تساوی را به ثمر برساند
 
پس از تساوی یک بر یک در وقت عادی بازی، دو تیم کار را در وقت اضافی دنبال کردند. که در این سی دقیقه نیز همانند وقت عادی بازی سهم هر یک از دو تیم یک گل بود. در حالی که سپاهان همانند دقایق پایانی بازی بر توپ و میدان مسلط بود، پرسپولیس روی کار تیمی خوب و پاس رضایی به گل رسید. نوری قدر پاس ضربه سر رضایی را دانست و با ضربه‌ای دقیق تک به تک را به گل تبدیل کرد.
 
در ادامه سپاهان برای جبران گل خورده جلو کشید که این مساله باعث شد تا پرسپولیس چند ضدحمله خطرناک ترتیب ببیند، اما بی دقتی مهاجمان سرخپوش باعث از دست رفتن فرصت‌ها شد.
 
بهترین فرصت پرسپولیس پس از گل نوری، ضربه ایستگاهی بود که ضربه سر بنگر به تیر دروازه برخورد کرد تا سپاهان همچنان امیدوار باشد.
 
در حالی که مشخص نبود مهدوی‌کیا کی قرار است وارد بازی شود، نیمه نخست وقت‌های اضافی به پایان رسید.
 
در 15 دقیقه دوم سپاهان خیلی زود به گل تساوی رسید؛ غلامی در دقیقه 106 در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد و در روزی که نیلسون در اوج نبود روی جایگیری نه چندان مناسب او توپ را در زاویه موافق به گل تبدیل کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود.
 
در ادامه سپاهان فشار زیادی آورد و پرسپولیس بیشتر تلاش کرد تا تساوی را حفظ کند. در دقیقا 116 مهدوی‌کیا سرانجام به بازی آمد تا با حضور چهار دقیقه‌ای از فوتبال خداحافظی کند.
 
در دقیقه 118 ضربه ایستگاهی محکم خلعتبری پس از برخورد به ابراهیمی می‌رفت وارد دروازه شود که توپ از بالای دروازه بیرون رفت. البته پرچم کمک‌داور نیز به نشانه آفساید بالا رفته بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد