نیروهای مسلح بازوان مقتدر کشور هستند/ دشمن چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارد

کد خبر: 8165
|
20:49 - 1392/02/16
نسخه چاپی

اسلام آباد خبر: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای مسلح بازوان مقتدر و توانمند یک کشور محسوب می شوند، گفت: یکی از عوامل دشمنی بیگانگان با ایران اسلامی همین اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح است.

 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مرصاد نیوز، حجت الله دمیاد در جمع فرماندهان حفاظت ارتش استان کرمانشاه، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش ها و جدیت های نیروهای مسلح دانست و گفت: ممتاز بودن نقش نیروهای مسلح در برقراری امنیت و آرامش بر کسی پوشیده نیست و کشوری که بخواهد در عرصه جهانی نقش آفرین و تاثیرگذار باشد باید از ساختار نظامی قوی برخوردار باشد تا از چارچوب سیاسی و جغرافیایی خود با اقتدار حفاظت کند.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر امروز کشور ما در عرصه بین الملل نقش آفرینی می کند یکی از عوامل مهم و برجسته آن عملکرد ارزشمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که با جدیت و قاطعیت از ساختار سیاسی و جغرافیایی ایران اسلامی پاسداری می کنند.

وی با بیان اینکه اگر امنیت وجود نداشته باشد، اقتصاد، تجارت، توسعه، شکوفایی و پیشرفت بی معنا خواهد بود، اظهار کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه شاهد بودیم جوانان غیور و دلاور این مرز و بوم و اقصی نقاط کشور برای حفاظت از کیان اسلامی چه ایثارگری ها و عظمت هایی که خلق کرده و تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

دمیاد ادامه داد: در حال حاضر تمامی پیشرفت ها و توسعه های کشور با وجود امنیتی که نیروهای مسلح آن را محقق ساختند حاصل شده و به فرموده حضرت علی (ع) نظامیان دژهای مستحکمی هستند که مردم با وجود آنان احساس آرامش و امنیت می کنند.

استاندار کرمانشاه انجام برنامه ها و کارهای مربوط به نیروهای مسلح که جهت مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و همچنین خنثی نمودن توطئه های دشمنان صورت می گیرد را باعث شور و شعف، نشاط و آرامش مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بازوان مقتدر و توانمند یک کشور محسوب می شوند، گفت: یکی از عوامل دشمنی بیگانگان با ایران اسلامی همین اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح است.

دمیاد افزود: تا قبل از انقلاب برای پیشبرد برنامه های نظامی از خارج مرزها تصمیم گیری می شد بنابراین طبیعی است که آنها از این اقتدار و پیشرفت های ایران اسلامی نگران و عصبانی باشند و چشم دیدن این همه عظمت و بالندگی را در عرصه نظامی کشور نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پا به پای کشورهای قدرتمند نظامی به سمت تولید تکنولوژی های جدید و پیشرفته نظامی در حرکت است، یادآور شد: امروز دیگر تهدیدات منطقه ای برای ایران محلی از اعراب ندارد و تمامی این تکنولوژی و فنون جدید نظامی کشور به جهت برکات پیروزی انقلاب اسلامی و نظام مقدس حاصل شده است.

دمیاد نوع رفتار کشورهای قدرتمند از هیات های ایرانی را حاکی از اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی برشمرد و گفت: درست است که این کشورها با ایران اسلامی کینه و خصومت دارند اما با توجه به اقتدارهای کسب شده در عرصه های مختلف، نوع رفتار این کشورها با هیات های کشورمان نسبت به دیگر هیات ها متمایز است که این نشان از جایگاه متماز ایران اسلامی در عرصه بین الملل دارد.

دمیاد همچنین با اشاره به عملکرد نیروهای حفاظت در ساختار نظامی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند در عرصه بین الملل تبدیل شده بنابراین همواره بعنوان یک کشور هدف و مهم برای قدرت های بیگانه و سرویس های جاسوسی آنها مطرح است لذا حفاظت نیروهای مسلح وظیفه مهمی در جهت خنثی نمودن طرح های توطئه آمیز بیگانگان دارند و نقش آنها در ساختار نیروهای نظامی بسیار موثر و برجسته است.

ویهمچنین نقش نیروهای حفاظت را در ساماندهی و ایجاد آمادگی های لازم در نیروهای مسلح با تبیین و تشریح اهداف دشمنان بسیار مهم و تاثیرگذار برشمرد.

وی با بیان گوشه ای از خدمات ارزنده شهید صیاد شیرازی و شهید شوشتری در پاسداری مخلصانه از ارزش های والای انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه امروز افراد متعهد، متقی و توانمندی در حفاظت نیروهای مسلح این استان مشغول بکار و فعالیت هستند که جای خوشحالی و خرسندی دارد.

استاندار کرمانشاه همچنین به نکاتی در خصوص نوع دیدگاه ایجاد شده و برنامه ریزی های صورت گرفته در دو ماه گذشته در این استان اشاره کرد و افزود: با توجه به این برنامه ریزی ها، خوشبختانه سرعت برخی از کارها در استان به ۳۰۰ درصد و برخی دیگر به ۲۵۰ درصد افزایش یافته و نمود کار، تلاش و جدیت در بسیاری از پروژه های استان بارز و مشهود است.

دمیاداضافه کرد: از مدیران و مجریان طرح ها خواسته ام که از انجام کارهای نمایشی و قول غیر واقعی پرهیز کنند و از همه مسوولان و مدیران نیز انتظار خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم را دارم.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود با بیان اینکه افتخار می کنم که خودم از جمع خانواده های نیروهای مسلح هستم، گفت: در جهت خدمتگزاری به مردم و حفظ و صیانت از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت های موجود نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گرفته ام و از همه مدیران خواسته ام که در این مسیر ارزشمند گام بردارند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد