سرویس ورزشی:

هرآنچه در برنامه نود گذشت

کد خبر: 8459
|
20:10 - 1392/02/17
نسخه چاپی
هرآنچه در برنامه نود گذشت
برنامه نود از ساعت 22:45 دوشنبه شب به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.
برنامه نود از ساعت 22:45 دوشنبه شب به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سوال نظرسنجي پيامکي برنامه در خصوص دليل ناکامي پرسپوليس بود.





نکات و نتايج مسابقه هاي ليگ قهرمانان آسيا:

 




















 



نتايج و نکات هفته سي و سوم ليگ برتر:


 






















 

مسعود مرادي پيشکسوت داوري فوتبال کشورمان کارشناس مسائل داوري برنامه نود بود.

گزيده اي از صحبتهاي هفته پيش علي پروين در اين برنامه نود نيز پخش شد.

عسگري اولين شخصي بود که در ارتباطي تلفني با برنامه صحبت کرد؛ وي در صحبتهاي خود گفت: عصباني نيستم اما شما داستان درست مي کنيد, من فردا دست خط و امضاي آقاي بخشي زاده را مي گذارم روي سايت فدراسيون؛ شما مي توانيد هم اکنون با ترکي صحبت کنيد و از او سوال کنيد که آيا به خاطر مصدوميت داوري نکرده است يا مسائل ديگري بوده است.

وي در ادامه گفت: در گذشته مسائلي بوده است که اين مشکلات با جلسه اي که در فدراسيون بوده است برطرف شده است و اگر اين موضوع را باور نداريد مي توانيد همين الان با وي صحبت کنيد.

در حاليکه مسعود مرادي معتقد بود پنالتي استقلال صحيح نبوده اما عسگري رئيس دپارتمان داوري خلاف نظر مرادي را داشت.

سيد مهدي رحمتي مهمان ويژه برنامه نود بود.


رحمتي در واکنش به تاريخ تولدش در ابتداي صحبت هاي خود گفت: يک روز من را بزرگتر کرديد! براي دروازه بان سن 34-35 سالگي اوج پختگي است و به نظر من سن و سال فوتبال بازي نمي کند.

فردوسي پور: خيلي نقش کليدي در قهرماني استقلال داشتيد.

رحمتي: تشکر مي کنم از تمامي هواداران و ارکان باشگاه استقلال، کادر فني تيم استقلال و حميد بابازاده که در اين سال سختي که پشت سرگذاشتيم بسيار به من کمک کرد.

فردوسي پور: فصل 91-92 با اينکه فصل پر فراز و نشيبي را پشت سر گذاشتيد اما عملکرد شما خيره کننده بود.

رحمتي: اين کار تيمي است تيم ما در 21 بازي گل نخورديم اين حاصل زحمات تمام تيم است. ما در نيم فصل اول توانستيم قهرمان شويم و امتيازات خوبي در نيم فصل اول توانستيم جمع کنيم.

رحمتي در ادامه گفت: در آسيا در سخت ترين گروه بوديم و نتايج خيلي خوبي گرفتيم اميدوارم در بازي با الشباب نيز رفت و برگشت پيروز شويم. در سپاهان تلاش کرديم تيم را به جمع 8 تيم آورديم ولي با تغييرات مديريتي که صورت گرفت تيم از هم پاشيده شد ولي اميدوارم اين اتفاق امسال براي استقلال رخ ندهد.

ما امسال خيلي مشکل داشتيم به ويژه در نيم فصل اول که در باشگاه ما هيچ پولي وجود نداشت.

فردوسي پور: برسيم به کناره گيري عجيب و غريب شما از تيم ملي و مصاحبه بد بر عليه سرمربي تيم ملي که باعث شد پل هاي پشت سر شما خراب شود.

رحمتي: شب عيد بود و من مشکلات خودم را داشتم کي روش مربي بزرگي است و رابطه من با او خوب نبود بلکه رابطه ما با هم صميمانه بود ولي پس از آن يکسري مسائلي مطرح شد که مي خواستم صحت و سقم آنها را با خبر شوم. وقتي که پسري به خانه نمي رود و به پدرش مي گويد که امشب به خانه نمي آيد پدرش مي گويد ديگر به خانه نيا!

فردوسي پور: اما پسره در رسانه ها اين کار نمي کند و نمي گويد که به خانه نمي رود.

رحمتي: آن زمان پدر ما در ايران نبود، قبل از آن هم بارها براي ديگران اين اتفاق افتاده بود و آنها از تيم ملي خط نخورده بودند.

فردوسي پور: نکونام در کنار گذاشته شدن شما از تيم ملي چقدر نقش داشت؟

رحمتي: هيچ نقشي نداشت! من با جواد نکونام 12 سال رفيق بودم و دو سه ماه با هم حرف نمي زديم هرچند که در زمين باهم مثل برادر بودم.


 

فردوسي پور: مشکل شما و جواد نکونام بر سر چي بود؟

رحمتي: با جلسه اي که در باشگاه داشتيم قرار شد که بازوبند را من ببندم ولي وقتي که جواد به تيم ما آمد به دليل اينکه او کاپيتان تيم ملي است بازوبند را به او دادم اما جواد قبول نکرد و پس از بازي با گهر به دليل يکسري اتفاقات رابطه من و جواد به هم خورد و خوشبختانه اين مشکلات برطرف شد.

فردوسي پور: کي روش را از مصاحبه ها و متلک هاي خود بي نصيب نگذاشتيد.

رحمتي: کي روش هم مرا از اين متلک ها بي بهره نگذاشته بود اما من هم عصباني بودم و اين حرفها را زدم.

رحمتي: هرجا که مردم مرا مي بينند دوست دارند که من برگردم به تيم ملي و هرگاه که تيم ملي نياز داشته باشند مثل يک سرباز در خدمت تيم ملي کشورم هستم.

فردوسي پور: از کي روش عذرخواهي نمي کنيد تا به تيم ملي بازگرديد؟

رحمتي: دليلي ندارد که عذرخواهي کنم چون چيزي نگفتم! من از مردم عذرخواهي ميکنم به خاطر اينکه از تيم ملي خداحافظي کردم و حرفي هم اگر زدم به خاطر عصبانيت بود.

دقايقي از برنامه به مصاحبه تلفني فردوسي پور و حسن رحيمي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در خصوص مشکلات ترافيکي اطراف ورزشگاه آزادي در زمان برگزاري ديدار فينال جام حذفي اختصاص داشت.

نتايج و نکات جام حذفي:






















 

پخش مراسم قهرماني تيم سپاهان در جام حذفي بخشي از برنامه نود را به خود اختصاص داده بود.




 

هواداران فوتبال در اصفهان پس از قهرماني تيمشان در جام حذفي در اين شهر به جشن و پايکوبي پرداختند.

در حاليکه سپاهاني ها جشن قهرماني گرفته بودند هواداران پرسپوليس بابت شکست تيمشان بسيار ناراحت بودند.

تکه سنگي که در جريان بازي فينال جام حذفي تماشگران دو تيم به سوي يکديگر پرتاب کرده بودند در دستان عادل فردوسي پور به بينندگان نشان داده شد.


 

يحي گل محمدي سرمربي تيم پرسپوليس در ارتباطي تلفني با برنامه نود گفت: بايد بررسي شود که تيمي که من تحويل گرفتم در چه وضعيتي بود من مربي خانه نشي نبودم و در ليگ برتر مربيگري مي کردم و براي کمک به پرسپوليس دستيار مانوئل شدم و با نظر هيئت مديره و کميته فني سرمربي تيم شدم. حتي فکر نمي کردند ما در بازي اول پيروز شويم اما با شش گل ملوان را در هم کوبيدم و استقلال را تحت فشار قرار داديم و به خاطر داوري نتوانستيم پيروز شويم حتي در جام حذفي تيم هاي قدرتمند نفت تهران و ذوب آهن اصفهان را شکست داديم.

وي در ادامه گفت:اگر در فينال ليگ قهرمانان اروپا دورتموند به بايرن ببازند اين مي شود ناکامي؟ اگر قبل از بازي فينال اين نظر سنجي را مي گذاشتيد کادر فني چقدر راي مي آورد؟ اين پيشکسوتاني که اينقدر راحت انتقاد مي کنند از مشکلات ما خبر داشتند؟ آقاي نژاد فلاح که اين صحبتها را مي کند نمي دانم دليل صحبتهايشان چيست چون در حدي نيست که اين حرفها را بزند هيئت مديره اي که هميشه در پايان جلساتشان به من زنگ مي زدند و تبريک مي گفتند حالا من بد شدم باختن به سپاهان در فينال جام حذفي، سپاهاني که استقلال را ده نفره در ورزشگاه آزادي برده خيلي فاجعه است؟

گل محمدي در پاسخ به انتقادات برخي پيشکسوتان پرسپوليس گفت: کسي که ادعا مي کند 14 سال در پرسپوليس است اما در دل مردم جايي ندارد زيرا وقتي در تيم هاي ديگر بوده و به پرسپوليس گل زده مشت هايش را گره کرده دلش براي پرسپوليس مي سوزد؟ ما خيلي از بازي هاي ليگ برتر را فداي جام حذفي کرديم و بازي هاي خيلي سنگيني را برگزار کرديم اما توقع چنين برخوردهايي از مردم را نداشتم با اينکه درک مي کنم چون در سالهاي گذشته پرسپوليسي ها خيلي اذيت شدند.

وي اظهار داشت: ترکيب ما ترکيب خيلي خوبي بود کريمي 85 دقيقه با ان مصدوميتي که داشت با تمام توان براي ما بازي کرد. حقيقي مصدوم بود، نقي زاده مصدوم بود، کريمي مصدوم بود، پرويچ مصدوم بود و حتي انصاري فرد دو ساغت قبل از بازي تب و لرز داشت و خودش گفته بود چند دقيقه که از بازي گذشت مرا بيرون بياور. ما اين مشکلات را داشتيم و توانستيم مديريت کنيم و بازي خوبي را انجام داديم.

گل محمدي گفت: مشکل پرسپوليس من، علي دايي، استيلي، کرانچار يا دنيزلي نيست مشکل پرسپوليس عدم ثبات مديريت تيم است. من سخترين دوران عمرم را سپري مي کنم و تمام زندگي ام را گذاشته ام براي پرسپوليس.

سرمربي تيم پرسپوليس در خصوص سوال نظرسنجي برنامه اظهار داشت: مسابقه پيام کوتاه شما مشکل دارد زيرا کادر فني را بايد نيم فصل اول و دوم مي گذاشتيد ولي در ناکامي تيم همه نقش دارند اما بهتر بود گزينه عدم ثبات مديريت و کادر فني را اضافه مي کرديد زيرا به نظرم مهمترين علل ناکامي اين موضوع بود.

گل محمدي در انتهاي صحبتهاي خود گفت: اگر تيم ما قهرمان مي شد بهترن جشن براي خداحافظي مهدوي کيا مي شد اما به دليل اينکه مادرش فوت کرده بود و مدتها از تمرين دور بود از ابتدا قرار بود تنها 5 دقيقه در زمين باشد.

رويانيان مديرعامل پرسپوليس نيز در ارتباطي تلفني با برنامه نود گفت: از هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي کنم، اگر ما مي برديم اين حرفها نبود، در نيم فصل گل محمدي و بازيکنان ما بسيار موفق عمل کردند و در جام حذفي تيم ما تا فينال قدرتمندانه آمد. در 11 سال گذشته از 22 جامي که اهدا شده پرسپوليس تنها 4 جام گرفته است که اين مشکل ريشه اي پرسپوليس بوده و شايد علت اصلي آن بي ثباتي مديريت و تعويض پياپي مربيان بوده است.

وي در ادامه گفت: هيئت مديره ما تنها 4 نفر است که نژادفلاح به دليل اينکه رئيس ورزش استان تهران است بايد تکليفش مشخص شود، نژادفلاح از اين صحبتهاي ضد و نقيض زياد مي کند اما هماهنگي بين هيئت مديره 100 درصد وجود دارد و از الان مي گويم که تيم براي فصل بعد آماده شده است و ما براي فصل آينده حداقل يک جام مي خواهيم.

مديرعامل پرسپوليس در خصوص وضعيت سرمربي اين تيم در آينده گفت: يحيي گل محمدي پيش من آمد و مي خواست استعفا دهد، استقلال با يک پنالتي اشتباه قهرمان شد و اگر ضربه سر بنگر گل مي شد يحيي گل محمدي الان بهترين مربي ايران بود ولي با اين حال اگر او بخواهد بماند ما 100 درصد از او حمايت مي کنيم.

رويانيان در خصوص خداحافظي تلخ مهدوي کيا از فوتبال نيز اظهار داشت: تمامي کارهايي که بايد انجام مي داديم را انجام داديم و خود او مي خواست که اين بازي آخرين بازيش باشد اما اينکه او به تنهايي چهارگوشه زمين را بوسيد کاري غيرقابل قبول است و بايد اعضاي تيم او را همراهي مي کردند و بابت اين موضوع از او عذرخواهي مي کنم.

فردسي پور: شما دل يک بازيکن دوست داشتني را شکستيد. اين آقاي شيريني که شما به عنوان موقت گذاشتيد چه کاره است؟

رويانيان: اين حق ماست، ما با مهدي کنار مي آييم ما اگر جام را مي گرفتيم قطعا يکي از باشکوه ترين مراسم خداحافظي براي بازيکنان ايراني مي شد.

رحيمي مديرعامل سپاهان در دقايق پاياني برنامه نود در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: استعفا دادن را کار خوبي نمي دانم و اگر استعفا دادم برگشتن را قبول ندارم و در شخصيت من نيست که از تصميمي که گرفتم بازگردم. از اعضاي هيئت مديره سپاهان تشکر مي کنم اما موضوعي است که همه بايد بدانند؛ تيم هايي که در کورس قرار دارند بايد در شرايط برابر بازي کنند اما ما 11 بازيمان زودتر از استقلال برگزار شده است و من ميروم تا بلکه شرايط برابر شود.

برنامه نود در ساعت 2:44 بامداد سه شنبه 17 ارديبهشت ماه 1392 به پايان رسيد و 1ميليون 767 هزار پيامک به مسابقه نظرسنجي آن ارسال شد که 46 درصد از شرکت کنندگان کادرفني پرسپوليس را مقصر ناکامي ها دانستند.


    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها