نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی :

دولت باید در ماه های آخر عمر خود به جای پرداخت به حاشیه ها به وظیفه اصلی خود که اجرای مصوبات و کامل کردن آنهاست بپردازد

کد خبر: 8508
|
23:33 - 1392/02/17
نسخه چاپی
دولت باید در ماه های آخر عمر خود به جای پرداخت به حاشیه ها به وظیفه اصلی خود که اجرای مصوبات و کامل کردن آنهاست بپردازد
مسئولین در برخی موارد کمبود اعتبار را بهانه کردند و پیگیری خوبی برای عملیاتی شدن مصوبات نداشتند.
اسلام آبادخبر :علی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا کرمانشاه اظهار داشت: در سال های اخیر مصوبات خوبی هم در سفرهای استانی هئیت دولت و هم در سفر مقام معظم رهبری برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شد، اما متاسفانه همه این مصوبات عملی نشده است.

وی با انتقاد از این موضوع ادامه داد: معتقدم اگر مسئولین استانی و کشوری عزم  خود را جزم می کردند می توانستند تاکنون ۹۰ درصد این مصوبات را اجرایی کنند.

نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو نبود اعتبار و عدم پیگیری جدی مسئولین را علت اصلی اجرایی نشدن مصوبات استان کرمانشاه دانست و افزود: مسئولین در برخی موارد کمبود اعتبار را بهانه کردند و پیگیری خوبی برای عملیاتی شدن مصوبات نداشتند. 

جلیلیان با تاکید بر اینکه تمام طرح ها و پروژه هایی که در سفر رهبری و هیات دولت برای کرمانشاه تصویب شده نیاز جدی استان بوده، خاطرنشان کرد: اگر این مصوبات اجرا می شد شاهد تحول چشمگیر در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، تولیدات دامی و … در استان بودیم.

وی با اشاره به مشکل جدی بیکاری در استان کرمانشاه، یادآور شد: ساخت این طرح ها و پروژه ها می تواند باعث رونق تولید شود و تولید نیز اشتغال را به دنبال دارد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: دولت باید در ماه های آخر عمر خود به جای پرداخت به حاشیه ها به وظیفه اصلی خود که اجرای مصوبات و کامل کردن آنهاست بپردازد. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد