تا ۱۵ خرداد ماه کارهای مربوط به دیوار کشی ایجاد زیرساخت ها و فنس کشی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد انجام می شود

کد خبر: 8749
|
19:46 - 1392/02/18
نسخه چاپی
تا ۱۵ خرداد ماه کارهای مربوط به دیوار کشی ایجاد زیرساخت ها و فنس کشی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد انجام می شود
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: طرح های مربوط به توسعه و ایجاد زیرساخت ها در مناطق ویژه اقتصادی باید سریعاً دنبال و پیگیری گردد.

اسلام آبادخبر:به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حجت ا.. دمیاد در جلسه بررسی وضعیت مناطق ویژه اقتصادی گفت: این مناطق که از سوی دولت محترم برای استان در نظر گرفته شده اند جهت  توسعه‘ رونق اقتصادی و کمک به بخش تولید استان مصوب شده اند‘ لذا اجرای آنها باید با قاطعیت دنبال شود.


استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه دولت در اجرای مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های اسلام آباد غرب قصرشیرین و کرمانشاه اظهار داشت: هدف دولت از این طرح ها‘ کمک به توسعه شکوفایی و رونق اقتصادی این مناطق است که تسریع در اجرای برنامه ها و توسعه زیرساخت ها ضروری است.


حجت ا.. دمیاد بیان داشت: یکی از راه های موثر در اشتغالزایی و رونق اقتصادی همین اجرای این گونه طرح هاست که متاسفانه در گذشته از روند توسعه ای خوبی برخوردار نبوده اند.


وی تصریح کرد: این یک فرصت بسیار ایده آل و مطلوب برای اشتغالزایی جوانان و رونق اقتصادی منطقه است که باید نهایت استفاده را از ظرفیت و فرصت فراهم شده داشته باشیم.


استاندار کرمانشاه بیان داشت: دستگاه های متولی این موضوع توجه داشته باشند که در اجرای این طرح  منعفت عمومی را به دنبال داشته باشد نه اینکه عده ای فرصت طلب و سودجو از قبال آن بهره مند شوند.


استاندار کرمانشاه بیان داشت: دستگاه های متولی در اجرای این طرح باید تلاش و جدیت داشته باشند و همچنین در اجرای آن سرمایه های بخش خصوصی نیز بکار گرفته شود اما این موضوع در نهایت باید پایداری سرمایه برای مردم بومی منطقه را به دنبال داشته باشد.  حجت ا.. دمیاد افزود: اجرای طرح مناطق ویژه اقتصادی برای کل استان تاثیرگذار و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد.


در این جلسه مقرر شد تا ۱۵ خرداد ماه سریعاً نسبت به انجام کارهای مربوط به دیوار کشی ‘ ایجاد زیرساخت ها و فنس کشی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد و همچنین تسریع در اجرای منطقه و یژه اقتصادی قصرشیرین نیز تاکید شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد