استاندار کرمانشاه:

استخدام بیش از ۱۰۵۵نفر از جوانان کرمانشاه

کد خبر: 8750
|
19:52 - 1392/02/18
نسخه چاپی
استخدام بیش از ۱۰۵۵نفر از جوانان کرمانشاه
۶۸۹ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین افرادیکه مراحل استخدامی آنها نیز به پایان رسیده است جذب و بکار گیری خواهند شد
اسلام آبادخبر:به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حجت ا.. دمیاد ضمن دستور فوری برای تشکیل این جلسه دستورات لازم را برای تبدیل وضعیت ۲۲۰ نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی استخدام ۱۴۷ نفر و همچنین ۶۸۹ نفر که مراحل استخدامی آنها انجام شده است ‘ صادر کرد.


استاندار کرمانشاه در این خصوص گفت: ۲۲۰ نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی استان (مشمول بودجه استانی) تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری به پیمانی تبدیل خواهند شد و کارگزینی های این ادارات موظف به صدور احکام جدید این افراد در اسرع وقت می باشند.


حجت ا.. دمیاد افزود: همچنین ۱۴۷ نفر از افرادیکه مراحل استخدامی آنها به پایان رسیده  در دستگاه هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی امور مالیاتی گمرک ، اموال تملیکی  و بنیاد شهید و امور ایثار گران که بودجه هزینه ای خود را از طریق وزارتخانه های متبوع دریافت می کنند ‘ بکارگیری خواهند شد.


وی همچنین از بکارگیری ۶۸۹ نفر دیگر از جوانان استان خبر داد و گفت: ۶۸۹ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین افرادیکه مراحل استخدامی آنها نیز به پایان رسیده است جذب و بکار گیری خواهند شد که در این راستا از تعداد مذکور ۲۳۰ نفر آنان تا پایان خرداد ماه ‘ ۲۳۰ نفر دیگر از آنان تا پایان شهریور و مابقی که ۲۲۹ نفر می باشند توسط دستگاه های اجرایی ذیربط تا اول آذر ماه سالجاری جذب و بکارگیری خواهند شد.


استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: ما برای ایجاد اشتغال جوانان استان نهایت تلاش خود را بکار می گیریم و از هر ظرفیت و بستری که دولت برای جوانان این استان در نظر می گیرد استفاده خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که حق فرد و جوانی از این استان تضییع گردد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد