مديركل سياسي و انتخابات استانداري:

اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده شوراهاي استان كرمانشاه 28 ارديبهشت اعلام مي شود

کد خبر: 8995
|
17:17 - 1392/02/19
نسخه چاپی
اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده شوراهاي استان كرمانشاه 28 ارديبهشت اعلام مي شود
مديركل سياسي و انتخابات استانداري ‘ از اعلام نتايج اوليه بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به داوطلبان در 28 ارديبهشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام اباد، هومان بهرامي طي گفتگويي ، افزود: با پايان يافتن كار بررسي صلاحيت ها، امروز (19 ارديبهشت) صورتجلسه ويژه اين بررسي ها به هيات هاي نظارت اعلام مي شود و اين هيات ها نيز از فردا يعني بيستم تا 26 همين ماه فرصت دارند تا نتيجه نهايي را به فرمانداري ها اعلام كنند.

وي ادامه داد: در 28 ارديبهشت نيز نتيجه بررسي صلاحيت ها به داوطلبان انتخابات شوراها ابلاغ مي شود و از 29 همين ماه به مدت چهار روز حق شكايت و اعتراض براي افرادي كه به دلايل قانوني صلاحيت آنها احراز نشده است، وجود دارد تا به هيات هاي نظارت و حتي يك رده بالاتر اعتراض و شكايت خود را اعلام نمايند.

بهرامي گفت: پس از وصول شكايات و اعتراض نامزدهاي تاييد نشده، هيات هاي نظارت از دوم خرداد به مدت 10 روز كار بررسي مجدد صلاحيت ها را انجام مي دهند.

مديركل سياسي و انتخابات استانداري‘ تاكيد كرد: پس از بررسي مجدد صلاحيت ها، در 12 خرداد ليست نهايي و غيرقابل اعتراض نامزدهاي شوراها در استان منتشر مي شود و در فاصله روزهاي 13 تا 15 خرداد نيز اين ليست انتشار خواهد يافت.

وي گفت: از 16 خرداد تا ساعت هشت صبح روز 23 خرداد نيز فرصت تبليغات براي نامزدها وجود دارد  و پس از 24 ساعت منع تبليغات، كار راي گيري در روز 24 خرداد انجام خواهد شد.

وي در پايان تاكيد كرد كه بررسي صلاحيت داوطلبان بر اساس موازين قانوني است و به يقين افرادي كه واجد شرايط هستند تاييد و افرادي كه صلاحيت ورود به شوراها را ندارند نيز احراز صلاحيت نخواهند شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد