اسلام آباد خبر13:20 - 1397/05/04
با حضور ۵ هزار نفری مردم انقلابی؛

مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد برگزار شد + تصاویر

مرصادنیوز: با حضور ۵ هزار نفری مردم ولایی شهرستان اسلام آبادغرب و دیگر شهرستان های استان کرمانشاه مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در محل یادمان مرصاد برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد امروز پنجشنبه در محل یادمان مرصاد در استان کرمانشاه با حضور سردار شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاءآغاز شد.

در این مراسم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مقامات کشوری، لشکری و مسئولین استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب حضورپیدا کرده و البته حضور چشمگیر۵ هزار نفری مردم ولایی شهرستان اسلام آبادغرب و دیگر شهرستان های استان کرمانشاه در این مراسم نمود باشکوهی به این مجلس معنوی بخشیده بود.

 

 

در ابتدای برنامه روایتگری عملیات مرصاد توسط یکی از راویان برای حضار یادآوری دوباره شد، در ادامه سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مجاهدان راه خدا، به حضار و مدعوین خیرمقدم عرض نمود و گفت: اگر بر اساس درس های مرصاد استوار باشیم بدون شک تهدیدات و تحریم های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.(مشروح سخنرانی)

 

در ادامه سخنران مراسم  سردار علی شادمانی با اشاره به عظمت این مراسم اظهار داشت: مدافعان جبهه نرم ثوابشان هزار هزار برابر بیشتر از سربازان و مجاهدانی است که در جبهه سخت می‌جنگند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: انقلاب هرگز دشمنی پلیدتر و خبیث‌تر و منافق تر از منافقین را نداشته است و برای معرفی چهره خبیث این وطن فروشان به جوانان عزیز که آن دوران را درک نکرده‌اند چند نکته را بیان نمود. (مشروح سخنرانی)

 

در ادامه مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از مواردی که عملیات مرصاد را مهم کرد، خیانت منافقین به ملت ایران بود، کسانی که خود را مدافع خلق می دانستند به مردم خیانت کردند و مردم بی گناه را به آتش کشیدند.

وی با بیان اینکه؛باید دست و پای مردم کرمانشاه را بوسه زد، افزود: منافقین حساب همه جا کرده بودند اما فکر مقاومت مردمی و هوانیروز را نکرده بودند و اینگونه است که وعده خدا در مرصاد تحقق یافت و خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.

 

 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت خلبانان هوانیروز کرمانشاه، عنوان کرد: هوانیروز در عملیات مرصاد برای نابودی منافقین 425 ساعت پرواز داشته است.

وی در سخنان خود به جانفشانی خلبان فقید صفر پایخان از نیروهای بومی شهرستان اسلام آبادغرب اشاره نمود که 60 ساعت در عملیات مرصاد برای نابودی منافقین پرواز نموده است.

 

 

پایان بخش این مراسم باشکوه مداحی و رجز خوانی حاج مهدی سلحشور بود که با قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) آغاز شد که شور و حال معنوی خاصی به مراسم بخشید.