برعلیه ویروس کرونا صورت گرفت؛

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب با کمک نیروهای سپاه+تصاویر

کد خبر: 305548
|
14:30 - 1398/12/20
نسخه چاپی
ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب  با کمک نیروهای سپاه+تصاویر
تیم رفع آلودگی و ضدعفونی سپاه اسلام آبادغرب معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب را برعلیه ویروس کرونا ضدعفونی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  معابر و اماکن عمومی، فضاهای شهری پرتردد و پراستفاده نظیر پاساژها، عابر بانک ها و پمپ بنزین های شهر اسلام آبادغرب برعلیه ویروس کرونا به همت یگان(ش.م.ر) سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ضدعفونی و گندزدایی شدند.

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم رفع آلودگی و ضدعفونی سپاه اسلام آبادغرب معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب را برعلیه ویروس کرونا ضدعفونی کرد و این عملیات تا اطلاع ثانوی و اعلام خاتمه مأموریت از سوی مسئولین بهداشتی ادامه دارد.

وی افزود: در سطح روستاها نیز این عملیات توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها انجام شده است و پیام های آموزشی و هشدارهای سلامتی در سطح شهرستان از طریق رسانه های فعال و فضای مجازی شهرستان بطور مداوم منتشر می گردد.

فرمانده سپاه شهرستان اعلام کرد: سپاه و بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح آمادگی دارند در تمام بحران ها من جمله؛ زلزله، سیل، محرومیت زدایی، فعالیت های عمرانی و جهادی و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم باشد و در هر زمان و مکانی که مورد نیاز باشد به یاری مردم بشتابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها