فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

رقابت 73 نامزد در انتخابات شورای شهر اسلام آبادغرب و حمیل/ آمادگی برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در شهرستان

کد خبر: 306928
|
18:15 - 1400/03/27
نسخه چاپی
رقابت 73 نامزد در انتخابات شورای شهر اسلام آبادغرب و حمیل/ آمادگی برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در شهرستان
فرماندار اسلام آبادغرب با اعلام آمادگی برگزاری انتخابات پرشور در روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور حداکثری گفت: 73نامزد برای 12 کرسی شورای شهر اسلام آبادغرب و حمیل با هم رقابت می‌ کنند.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب  در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،با دعوت مردم به مشارکت حداکثری، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است و در این راستا با برنامه ریزی و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است. 

 


وی عنوان کرد: 148 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد 117 شعبه ثابت وسیار برای بخش مرکزی و شهر اسلام آبادغرب در نظر گرفته شده که 72 شعبه شهری و مابقی روستایی می باشند، همچنین تعداد 31 شعبه ثابت وسیار برای بخش حمیل در نظر گرفته شده که 2 شعبه ثابت در شهر حمیل و مابقی روستایی می باشند. 

 

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: 107 نفر در مجموع برای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسلام آبادغرب و حمیل کاندید شده بودند که پس از طی فرایند بررسی فرایند صلاحیت ها و احتساب آمار انصرافی این رقابت ها تا این لحظه،  63 نامزد برای 7 کرسی شورای شهر اسلام آبادغرب و 10 نامزد برای 5 کرسی شورای شهر حمیل با هم رقابت می‌ کنند. 

 

حیدری عنوان کرد: اعضای شعب آموزش کافی دیده‌اند وانتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان برگزار خواهد شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد