رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای بیش از 10 برنامه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف

کد خبر: 307330
|
15:39 - 1400/07/12
نسخه چاپی
اجرای بیش از 10 برنامه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای بیش از 10 برنامه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب با تسلیت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، دهه وقف را تبریک را تبریک گفت و اظهار داشت: وقف از سنت‌های ارزشمند اسلام است که در سیره ائمه اطهار (ع) فضیلت و ثواب   بسیاری برای آن ذکر شده و از آن صدقه جاریه تعبیر می شود.

 
حمید خسروانی در گفتگو با اسلام آبادخبر عنوان کرد: برنامه های متعددی نظیر غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، عزاداری های آخر ماه صفر در بقاع متبرکه شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طرح مانور سلامت (ویزیت و داروی رایگان)در بقعه امام زاده علی اکبر(ع) یا مناطق کم برخوردار شهرستان از محل عواید موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب و با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان نیز بمناسبت دهه وقف اجرا می گردد.

گفتنی ست؛ فرماندار اسلام آبادغرب و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مسئول خانه مشارکت سلامت شهرستان  با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف دیدار نمودند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مدیر و اساتید حوزه علمیه امام خمینی اسلام آبادغرب با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف دیدار نمودند.

 

  در این دیدار در خصوص بهره مندی بیشتر از ظرفیت روحانیون و اعزام طلاب به سطح روستاهای شهرستان بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

 

 

مدیر و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب امروز بمناسبت آغاز دهه وقف با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن غبارروبی به مقام والای شهدا ادای احترام نمودند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد