امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد/پیام غدیر باید به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود

کد خبر: 308430
|
14:43 - 1401/04/13
نسخه چاپی
غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد/پیام غدیر باید به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود
امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد، گفت: پیام غدیر باید به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه هماهنگی ستاد غدیر شهرستان با حضور مدیران در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر خم گفت: غفلت از غدیر عاشورا را رقم زد، لذا همه مسئولین شهرستان وظایف بسیار مهمی در این راستا دارند وباید برنامه ها درخور شأن امیرالمومنین و غدیر اجرا شوند تا ارتباط لازم برقرار شود و پیام غدیر به نسل جوان و نوجوان ما رسانده شود.

 

وی عنوان کرد: برنامه ریزی شده که به مدت 10 روز از عید قربان تا عید غدیر هر روز یا هر شب برنامه های متنوع فرهنگی در راستای نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شود.

 

 

امام جمعه  شهرستان گفت: برنامه های متنوع برپایی غرفه های مشاوره، کار با کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، صنایع دستی، ایستگاه صلواتی، اطعام علوی، پخت غذا غرفه بچه شیعه و برپایی سیاه چادر با عرضع محصولات بومی و محلی برای این ایام پیش بینی شده است.

 

خسرو تمری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ابتدای این جلسه برنامه های فرهنگی-هنری پیشنهادی از جمله؛ محفل شعر وعصرموسیقی با موضوع غدیر را مطرح کرد و گفت: همه ادارات باید از موازی کار دوری کنند و همه برنامه ها با شکوه تمام با هماهنگی ستاد غدیر شهرستان برگزار شود. 

 

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: غدیر یک فرهنگ گرانبهاست و هرچه از دستمان بر می آید باید برای غدیر انجام بدهیم.

 

 

وی افزود: بازسازی واقعه غدیر یکی از برنامه های مهم است چون برخی افراد منکر این واقعه مهم تاریخی شده اند لذا باید به گونه ای عمل شود و فرهنگ سازی شود که مردم خودشان همچون ایام محرم عهده دار این مناسبت مذهبی عظیم شوند.

 

سرهنگ مبارکی نیز با تبریک ایام ماه ذی الحجه گفت: نیروهای خدوم انتظامی در تمامی مناسبات و مراسمات ایام ولادت و شهادت گوش به فرمان ولایت و در خدمت مردم بوده و هستند.

 

عیسی ترنج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی خانوادگی توسط هیئت ورزش های همگانی را داد.

 

 

مدیران حاضر در جلسه پیشنهادات و نکته نظرات خود را جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسمات اعلام نمودند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد