با بدرقه مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

اعزام کاروان راهیان‌ نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

کد خبر: 309442
|
13:31 - 1401/11/24
نسخه چاپی
اعزام کاروان راهیان‌ نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر
کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،صبح امروز با حضور مسئولین، معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: معظم له تأکید دارند راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنجینه عظیم دفاع مقدس می باشد.

 

سرهنگ یوسف‌وند افزود: مهمترین وجه جنگ 8 ساله، فرهنگ دفاع مقدس می باشد و مهمترین ویژگی این فرهنگ؛ ایثار، شجاعت، از خودگذشتگی، اعتماد به توان داخلی و خودباوری است.

 

 

وی عنوان کرد: خودباوری که در دوران دفاع مقدس شکل گرفت موجب پیشرفت 44 ساله انقلاب در زمینه‌های مختلف دفاعی، علمی، صنعتی و … گردید.

 

فرمانده سپاه شهرستان بیان داشت: دانش‌آموزان باید با شناخت و معرفت به قدمگاه شهیدان وارد شوند چون شهدای عزیز ما که وطن‌دوستی از ویژگی‌های ایشان بود رفتند تا ایران قوی بماند.

 

سرهنگ یوسف‌وند گفت: 200 نفر از دانش آموزان عزیز شهرستان در قالب 5 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز ، مطلع الفجر و قصرشیرین بازدید می نمایند.

 

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این مراسم اظهارکرد: چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم درحالیکه دشمنان می‌گفتند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی شاهد تولدش باشد، که این نتیجه کار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و شهداست.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در باب اهمیت راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور را باید قدر بدانیم چون اگر در مسیر شهدا گام برداریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید و اگر ما نتوانیم تحلیل درستی از دفاع مقدس و دیگر وقایع انقلاب داشته باشیم محکوم به توقف هستیم چون دشمن تلاش می کند ما را دچار اشتباه محاسباتی کند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد