در دبیرستان فاطمه زهرا(س) برگزار شد ؛

جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309472
|
15:27 - 1401/12/03
نسخه چاپی
جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در اسلام‌آبادغرب+تصاویر
جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در دبیرستان فاطمه زهرا(س) اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در دبیرستان فاطمه زهرا(س) اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان با اهدای گل به پاسداران حاضر در مراسم روز پاسدار را گرامی داشتند و از زحمات ایشان قدردانی نمودند.

گلاب تیموری مدیر فرهیخته و انقلابی دبیرستان فاطمه زهرا(س) ضمن خیرمقدم به مسئولین میلاد امام حسین(ع) و  روز پاسدار راتبریک گفت.

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این آیین معنوی با برشماری صفات برجسته امام حسین(ع)، گفت: حرکت در مسیر اهل بیت(ع) موجب پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای ملت ایرات در طول انقلاب و پیش از انقلاب، عنوان کرد: دشمنی دشمنان تمامی ندارد چرا که آنها به دنبال سلطه و منافع خود هستند و چون جمهوری اسلامی در مقابل آنها ایستاده و عزت و سربلندی را برای ملت ایران می‌خواهدآنها نیز با تحریم‌های ظالمانه قصد اعمال فشار بر ملت ایران را دارند ام به لطف خدا و خودباوری جوانان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت خواهد کرد و نسل جدید ما باید این‌ها را بدانند.

مجتبی عبدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین میلاد با سعادت حضرت  امام حسین(ع) را تبریک گفت و ابراز داشت: دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر به واسطه شهادت و از جان گذشتگی  امام حسین(ع) و یارانش زنده شد.

مولودی خوانی ذاکر اهل بیت(ع)؛ کربلایی احسان بساطی ، اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقه مذهبی و تجلیل از دانش آموزان برگزیده و اهدای چادر به دانش آموزان از دیگر برنامه های جذاب این مراسم معنوی بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد