با بدرقه مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

کد خبر: 309497
|
14:49 - 1401/12/10
نسخه چاپی
اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر
کاروان راهیان نور دختران دانش‌آموز اسلام‌آبادغرب با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صبح امروز با حضور مسئولین، معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دختران دانش‌آموز اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: 316 نفر از دانش آموزان شهرستان همراه با عوامل اجرایی در قالب 6 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز ، مطلع الفجر و قصرشیرین بازدید می نمایند.

سرهنگ یوسف‌وند افزود: توفیقی شده که شما دانش‌آموزان عزیز به دعوت شهدا به یادمان شهدا بروید و باید این روز را غنمیمت بشمرید و بهره کافی را از این سفر معنوی کسب کنید.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ دفاع مقدس یک گنجینه است، لذا ما باید با شناخت نسبت به شهدا در این مسیر قدم بگذاریم و زیارت با معرفتی در قدمگاه شهدا انجام بدهیم و با توجه به وصیت‌نامه شهدا بتوانیم ادامه دهند راه شهدا باشیم.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این مراسم اظهارکرد: ملتی که با هویت و ماهیت خودش آشنایی نداشته باشد محکوم به اسارت در دست دشمنان است.

وی با اشاره به تعابیر قرآن گفت: فرعون در راستای تسلط بر قوم بنی اسرائیل آنها را از ارزش‌های خود جدا کرده بود، لذا اگر ما شناخت کاملی از تمدن بزرگ ایرانی-اسلامی نداشته باشیم، دشمنان اینگونه به ما القاء می کنند که فرهنگ آنها از ما جلوتر است و ما باید از آنها پیروری کنیم و اسیر قهرمانان پوشالی آنها شویم که با ابزار رسانه آنها را بزک می‌کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: اردوی راهیان نور فرصتی است که ما با قهرمانان ملی خود در دوران دفاع مقدس آشنا شویم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد